کد خبر : 63921
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 9:50
دسته‌بندی نشده
-

رحمانی:عده ای در فوتسال قم دنبال سهم خواهی هستند/ مشکل مالی داشتیم در رشته های دیگر سرمایه گذاری نمی کردیم

رحمانی:عده ای در فوتسال قم دنبال سهم خواهی هستند/ مشکل مالی داشتیم در رشته های دیگر سرمایه گذاری نمی کردیم
مدير عامل باشگاه ياسين پيشرو قم گفت: به دليل اينكه به عنوان شركت هلدينگ دارويي ياسين پيشرو، مالك اصلي تيم فوتسال قم نيست عده اي از بيرون و داخل تيم، با فشار وارد كردن، دنبال سهم خواهي هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر عامل باشگاه یاسین پیشرو قم گفت: به دلیل اینکه به عنوان شرکت هلدینگ دارویی یاسین پیشرو، مالک اصلی تیم فوتسال قم نیست عده ای از بیرون و داخل تیم، با فشار وارد کردن، دنبال سهم خواهی هستند.

علی رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتسال یاسین پیش رو قم خاطرنشان کرد: تنها در صورتی، امسال در لیگ برتر فوتسال در قم تیم داری خواهیم کرد که امتیاز کامل تیم را به ما بدهند، این نکته قابل توجه است که در رشته هایی که با اختیار تام وارد شدیم؛ موفق بودیم و برای کمک به فوتسال قم نیز بهتر است اختیار کامل داشته باشیم.
وی بیان داشت: اینکه ما می گویم امتیاز کامل تیم را می خواهیم بهانه ای برای منصرف شدن از تیم داری نیست، بلکه افراد زیادی ما را از داخل تیم و بیرون اذیت کردند، این افراد چون ما را مالک صد درصدی تیم نمی دانستند، فشار زیادی وارد کردند، محبوبیت فوتسال قم نیز باعث شده که عده ای به دنبال سهم خواهی باشند.
رحمانی گفت: اگر ما بتوانیم به همه سهم دهیم و همه را به همکاری بگیریم، تیم را دوست دارند ولی چنین کاری ممکن نیست و نمی توانیم به همه افراد در قم فضا دهیم.
وی بیان داشت: وقتی ما مالک تیم نیستیم افراد به ما فشار وارد می کنند تا تیم را رها کنیم و خودشان به تیم بازگردند ولی اگر امتیاز کامل تیم در اختیار ما باشد دیگر این اتفاق ها نمی افتد و بهتر می توانیم برنامه ریزی برای اقم افتخارآفرینی کنیم.
وی اظهار داشت: اگر یاسین پیشرو قم مشکل مالی داشت در رشته های دیگر سرمایه گذاری نمی کرد، ما امتیاز کامل تیم را می خواهیم ولی خود را جدا از مردم قم و اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استان قم نمی دانیم واین تیم برای همیشه در قم می ماند.
رحمانی در ادامه گفت: هدف یاسین پیش رو، خدمت به ورزش قم است، اگر ما در تهران سرمایه گذاری می کردیم تیم هایی با امتیازهای بیشتر خریداری می کردیم.
وی با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: ما هیچ مشکلی با این اداره کل نداریم ولی برخی نهادها با ما همکاری نکردند.
وی در ادامه گفت: تا فوتسال خصوصی نشود راه به جایی نمی برد، این تیم زمانی که در دست بخش دولتی است تنها در لیگ حفظ خواهد شد و متعالی نمی شود.
رحمانی با بیان اینکه تنها ۴۰ درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی باقی مانده است، گفت: این مطالبات به موقع پرداخت خواهد شد و صبر و حوصله بازیکنان و کادر فنی نیز قدر دانی می کنیم.
وی یادآورشد: در لیگ برتر تکواندو در دو رده بزرگسالان و نوجوانان نیز تیم قم با حمایت این باشگاه در لیگ برتر حضور پیدا کرده و مقام هم بدست آورده است.
گفتنی است ،حضور یا عدم حضور شرکت هلدینگ دارویی یاسین پیش رو قم جهت سرمایه گذاری در فوتسال و حضور در لیگ برتر، امروز یکی از دغدغه های اصلی مردم قم بویژه اهالی فوتسال می باشد.
با توجه به اینکه زمان زیادی تا آغاز لیگ برتر فوتسال باقی نمانده است، فوتسال قم هنوز در مورد آینده خود تصمیمی نگرفته ، این در حالی است که برخی تیم های لیگ برتری در حال مذاکره و جذب مربیان و بازیکنان خود جهت آمادگی بیشتر در لیگ برتر می باشند.
تیم فوتسال قم هر سال با چنین مشکلاتی روبه رو می باشد و در دقیقه ۹۰ اقدام به جذب بازیکن و مربی می کند و حتی در برخی سال ها، بعد از آغاز مسابقات، اقدام به جذب سرمربی کرده است.
تیم فوتسال یاسین پیش رو قم در لیگ برتر فوتسال در فصل گذشته مقام ششم را کسب کرد.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دلسوز یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

حیف از این مدیران درجه یک که تو قم قدرشون رو نمیدونیم حیف حیف حیف

mohsen یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

حرف حساب میزنه دیگه بنده خدا . حالا این شعور داره عین آقایونه دیگه کمربند نمیکشه باید اذیتش کرد ؟؟؟؟

قمی واقعی یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

تو رو خدا از قم نرید وگرنه باز همین سخصیتی که برای فوتسال قم به وجود اومد پارسال از بین میره و ناصر شریفی پدر همه رو در میاره
ما حاضریم همه طرفدارا یاسین جم شیمو بریم جلو اداره کل بشینیم تا امتیاز بدن به یاسین
دکتر حسینی دکتر رحمانی شما رو به خدا حسزت قهرمانی قم از ما بگیرید

هوادار یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

نزدیک به سه ماه و نیم از مسابقات فصل ۹۴ گذشته , متاسفانه هنوز اقدام به پرداخت مابقی قراردادها که ۵۰ درصد بوده نکردند . مدام امروز و فردا میکنند. لطفا کمی هم صادق باشید .

علی یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

حرفش منطقیه ولی واگذرای به بخش خصوصی یه فرایند پیچدس به این راحتیا نیس متاسفانه

امیر یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

مسئولای قم اگ میخواستند ب بخش خصوصی واگذار کنند،تیم رو سریعا تو مزایده میذاشتن.نکه اینکه بیان الان بشینن با آقای رحمانی یا آقایان دیگه مذاکره کنند.مسئولای قم دنبال افرادی میگردند ک بیان شکمشونو پر کنند،والا دنبال هیچ سود و منفعتی به استان قم نیستند…
خوش باشید آقایان پول دوست…

نام ... یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

اخ اگ واگذار کنن ب بخش خصوصی دست اقای غیاثی از تیم کوتاه میشه و سرش بی کلاه میمونه
اقای غیاثی همیشه ب فکر منافع خودش بوده و فک میکنه این تیم ارثیه خانوادگیشه حاضره اسپانسر از قم فرار کنه و تیم بی صاحب بمونه ولی خودش به هر قیمتی باشه
حالا اینکه چه بر سر جوونای قمی و فوتسال قم میاد مهم نیست

بازیکن یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

هنوز پنجاه درصد از مطالبات بازیکنان مونده . اول تسویه کنید بعد در مورد آینده صحبت کنید. همش به آینده موکول میکنید.

بازیکن با غیرت یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

نمیدونم واقعا هم تیمی ما هستی یانه . اگر بودی میدونستی تا حالا ازما مالیات هم هنوز کسر نکردن . پس کمتر از ۵۰ درصد طلب داریم و جریمه هم که حتما کم میکنه هر تیمی هنوز کم نکردن . پس بیخود چهره تیم و مدیران رو خراب نکن لطفا . اونوقت که هیچی دستمون بند نبود اومدن نقد پول دادن بهمون هم فراموس نشه

نام ... دوشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

این نظر اخر یا برای ممد کوهستانی بود یا سعید قاسمی جز اینا هیچ کسی دیگه نمیتونه باشه البته حسن عسکری هم احتمال داره باشه که اینو نوشته