کد خبر : 64109
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 15:20
دسته‌بندی نشده
-

تیم دانشجویی ایران با وساطت نیمه‌دوم را در زمین حاضر شد/ کیک بوکسینگ در فوتسال!

تیم دانشجویی ایران با وساطت نیمه‌دوم را در زمین حاضر شد/ کیک بوکسینگ در فوتسال!
تيم فوتسال دانشجويي ايران به دليل خشونت يكي از بازيكنان قزاقستان در حين بازي تصميم به حاضر نشدن در نيمه دوم گرفت كه با وساطت ميزبان به خير گذشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آخرین دیدار دور گروهی رقابت‌های آسیایی فوتسال دانشجویان که میزبان در نیمه اول با شش گل از نماینده کشورمان عقب افتاد، یکی از بازیکنان این تیم رو به بازی خشونت‌آمیز آورده و با وارد کردن ضربات سنگین در حین بازی به سر و صورت بازیکنان ایران، این بازی را به حاشیه برد.

این اتفاق که با ناراحتی مسئولان تیم ملی دانشجویی همراه بود به اینجا رسید که تیم کشورمان در بین دو نیمه و در رختکن اعلام کرد که حاضر به ادامه بازی نیست چرا که اولویت این حفظ سلامت بازیکنانش است و با ادامه بازی قطعا بازیکنانش آسیب خواهند دید.

این موضوع توسط پهلوان سرپرست تیم فوتسال دانشجویی ایران نیز به مسئولان برگزاری اعلام شد و در حالی که بازیکنان ایران آماده می‌شدند تا رختکن را به مقصد خارج از سالن ترک کنند پادرمیانی‌هایی از سوی رئیس دانشگاه قزاقستان صورت گرفت.

با توافق صورت گرفته و قول مسئولان قزاق بازی در نیمه‌دوم ادامه یافت و به گفته بازیکنان تیم‌ملی دانشجویی شماره ۱۳ تیم حریف که با آرنج تقریبا به صورت و بدن همه بازیکنان ایران کوبیده بود، در این نیمه دیگر از سوی سرمربی‌شان به میدان فرستاده نشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

وقتى تیم ملى یک کشور مثل ایران رو میبرید در یک جام محلى بیشتر از این نباید توقع داشت !!