کد خبر : 64205
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 23:26
دسته‌بندی نشده
-

پیروزی های ایران در روز نخست

پیروزی های ایران در روز نخست
تیم ملی کشورمان مسابقات جهانی دانشجویان را با کسب دو پیروزی آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هجدهمین دوره مسابقات بین دانشگاهی جهان ( ifius ) از امروز با حضور ۸ تیم در کشور بلژیک آغاز شد.

تیم ملی دانشجویی کشورمان جهت شرکت در این مسابقات، بامداد سه شنبه وارد بلژیک شد. عدم صدور روادید ۳ بازیکن باعث شد تا تیم ایران با ۹ بازیکن به بلژیک سفر کند.

حیدری، عباس پور، درخشانی، جابری، مهمان دوست، عطایی، کیایی، حفیظی و عظیمایی بازیکنان اعزامی تیم دانشجویی حاضر در این مسابقات هستند و احمد طاهری بعنوان سرمربی و مرتضی نصری بعنوان سرپرست در کادرفنی حضور دارند.

این مسابقات در دو گروه چهار تیمی و به مدت ۳ روز برگزار می شود و صدرنشینان هر گروه بصورت مستقیم به فینال رقابت ها صعود خواهند کرد.

در نخستین بازی امروز تیم ملی ایران به مصاف اتریش رفت و با نتیجه قاطع ۱۵ بر یک حریف خود را درهم کوبید. گل های ایران در این دیدار را مرتضی عظیمایی(۵)، پیمان حفیظی(۴)، مهرداد جابری(۲)، محمدحسین درخشانی(۲)، علی کیایی و بهنام عطایی به ثمر رساندند.

تیم کشورمان امشب در دومین دیدار خود به مصاف تیم بلژیک، میزبان رقابت ها رفت و در دیداری نزدیک موفق شد ۶ بر ۴ از سد حریف خود عبور کند. مرتضی عظیمایی کاپیتان تیم ملی دانشجویی ایران با زدن ۳ گل سهم بسزایی در این پیروزی داشت و گل های دیگر تیم کشورمان را مهرداد جابری(۲) و حسین حیدری به ثمر رساندند. گلزنی حسین حیدری، دروازبان ایران از نکات جالب توجه این دیدار بود.

تیم دانشجویی دانشگاه آزاد

 

تیم ایران درصورت کسب تساوی در دیدار فردا مقابل انگلستان، به فینال رقابت ها صعود خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.