کد خبر : 64216
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1395 - 13:12
-

نظری:با وجود تمام عشقم به تیم ملی ایران ملی پوش نمی‌شوم!/افرادی عزم خود را جزم کرده اند تا از تیم ملی دور باشم

نظری:با وجود تمام عشقم به تیم ملی ایران ملی پوش نمی‌شوم!/افرادی عزم خود را جزم کرده اند تا از تیم ملی دور باشم
دروازه بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: رفتارهای برخی از افراد باعث شد با وجود علاقه به تیم ملی کشورم قید حضور در تیم ملی را بزنم، این طور نام آقایان هم خراب نشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری دروازه بان اسبق تیم ملی و تیم تاسیسات دریایی تهران گفت: اظهارات سرمربی تیم ملی فوتسال درست است و طی تماسی با وی قید حضور در تیم ملی را زدم اما حالا که ما در مورد واقعیت ها صحبت می‌کنیم باید تمام آن بدون کم و کاست بیان شود. سالها خاک فوتسال خوردم و با تمرینات سخت و طاقت فرسا توانایی ام را به نمایش گذاشتم تا به تیم ملی که بزرگترین آرزوی هر ورزشکاری است برسم اما با رسیدن به این مهم افراد خاصی عزم خود را جزم کردند تا از آرزویم دور شوم و در نتیجه از تیم ملی دور شوم.

وی گفت: پس از بازگشت از روسیه و عملکرد مطلوبم انتظار داشتم اما باز هم به بهانه های مختلف مشکلات جدیدی بوجود آمد از انجام شدن کارهای مربوط به ویزای روسیه تا مصاحبه های مختلف افراد فوتسالی که هر روز سدی جلوی راهم می‌بستند، این تفکر ایجاد شد که کسی خواهان حضور نظری در تیم ملی نیست وقتی کار به این جا کشید قید همه چیز را زدم و طی تماس تلفنی با ناظم الشریعه از حضور در تیم ملی انصراف دادم و دلایل را برای وی برشمردم.

وی افزود: آقایان شان حرفه‌ای و شخصیت کاری‌ام را با چنین کارنامه درخشانی زیر سوال بردند تا به اهداف خود برسند. مگر می‌شوند با کسی که سالهاست در تیم ملی حضور داشته و تمام هدفش بهترین عملکرد برای این تیم بوده را در حد یک بازیکن تستی پایین بیاورند، گویا تاکنون شاهد عملکرد نبود‌ه‌اند. به این جا که رسیدم قید همه چیز را زدم و با عنوان انصرافم از تیم ملی در رسانه‌ها، فهماندم که با هر شرایطی حاضر نیستم در تیم ملی باشم، من به دنبال اسم نبودم که حالا برای بزرگنمایی زیر پرچم کسانی بروم که اهدافشان را قبول ندارم.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: در کادر فنی تیم ملی کنونی هم چند تن حضور دارند که از نظر فکری فاصله زیادی با آنها دارم.تا زمانیکه آنها تیم ملی را رها نکنند، با وجود تمام عشقم به فوتسال ایران ملی پوش نمی‌شوم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

با انصاف جمعه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

جناب نظری اینکه شما در فوتسال زحمت کشیدی شکی نیست ولی شما درست در زمانی که میتوانستی به تیم ملی کمک کنی به تیم ملی پشت کردی و فکر میکردی تیم ملی بدون شما زمین میخورد و شما با دست بالا به تیم مای دعوت میشوی ولی تیم ملی بدون شما که از نظر اخلاقی و برخورد با مربیان در سطح پایینی هستی به آرامش رسیده و دروازبان های جوان آن به خوبی از دروازه حراست میکنند دیگر جایی نه در تیم ملی داری و نه در نزد هواداران چون مردم عاشق کسی هسنتد که مثل سرباز در خدمت تیم باشد نه فقط فکر منافع شخصی خودش!! و در حال حاضر بدنبال دشمن فرضی میگردی تا ناکامی و اشتباهات گذشته خودت را به گردن او بیاندازی و دیگر همه ما شما را میشناسیم و بهتر خودت را اصلاح کنی تا بیشتر ازاین خراب نشوی!!

نام ... جمعه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

فکر کنم قبلا هم این مصاحبه را خوانده بودم
لطفا مصاحبه تکراری بر روی سایت قرار ندهید
در ضمن آقای نظری هنوز کسی برای شما آغوش باز نکرده
لطفا منتظر باشید تا آغوشها برای شما گشوده شود
خخخخخخ

عاشق جمعه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

نظرى از کدوم عشق حرف میزنى ؟؟!!! اینجورى که تو گفتى عاشق خودتى نه تیم ملى!! برو به کارت برس تیم ملى جاى أمثال تو نیست جاى آدم هاى بزرگ و با اخلاقه

ميلاد جمعه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸

گربه دستش به گوشت نمیریسید میگفت پیف پیف بو میده خخخخخ

نام ... شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

تیم ملی عشق نمی خواهد لیاقت میخواهد که تو نداری