کد خبر : 64323
تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 17:52
دسته‌بندی نشده
-

افتخاری: شایعات اخیر عین بی‌انصافی است

افتخاری: شایعات اخیر عین بی‌انصافی است
رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال گفت: شايعات اخير در مورد توصيه خريد امتياز يك تيم از سوي تيمي ديگر از جانب من عين بي‌انصافي است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال درباره این خبر که او از مسئولان یاسین پیشرو خواسته تا امتیاز میثاق تهران را بخرند اظهار داشت: متاسفانه برخی اختلاف نظرات درون استانی باعث بروز برخی حاشیه‌ها و همچنین بیان شایعاتی شده است که آن را تکذیب می‌کنم و در مورد آن به موقع حرف خواهم زد.
وی افزود: تنها صحبتی که من داشته‌ام با خلیلی مدیرعامل میثاق تهران بوده که گفتم شما که توان تیمداری ندارید، امتیازتان را واگذار کنید که وی اعلام کرد تا یک هفته دیگر تکلیف همه چیز در این خصوص مشخص خواهد شد.
رئیس کمیته فوتسال اضافه کرد: تمام صحبت من همین بوده است و حتی نگفته‌ام یا توصیه نکرده‌ام که این امتیاز را به چه کسی واگذار کنند.
افتخاری خاطرنشان کرد:‌ با وجود اینکه قصد نداشتم بخاطر حفظ آرامش تیم ‌ملی تا بعد از مسابقات جام‌جهانی صحبتی انجام دهم، لازم دیدم به این موضوع اشاره کنم و از جامعه فوتسال هم خواهش کنم بستری را آماده کنند تا تیم‌ملی ایران با آرامش پای در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا بگذارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بندرعباسئ شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

آقای افتخاری توبندرعباس میگن علت فروش آذرخش بندرعباس شماهستید میزبانی روبه بندرعباس نداری دوره لج افتادیدباتیم و میگن که سهمیه آذرخش فروشش به استان دیگه باشگاه بندرروتهدیدکردندکناره گیری کنه یاسهای بفر وشه ..