کد خبر : 64466
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 12:47
دسته‌بندی نشده
-

اولین حضور تیم پایگاه خبری فوتسال در میدان/استارت نخستین جام فوتسال چارگون

اولین حضور تیم پایگاه خبری فوتسال در میدان/استارت نخستین جام فوتسال چارگون
تیم پایگاه خبری فوتسال ایران نیز یکی از تیم های حاضر در این رقابتها است که در گروه اول این مسابقات حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نخستین جام فوتسال مشتریان چارگون با حضور ۲۰ تیم از ۱۶ اردیبهشت تا ۷ خردادماه در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی ولنجک برگزار خواهد شد. محمدمهدی زارعی، مسئول برگزاری این جام گفت: مراسم قرعه‌کشی جام چارگون در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و با حضور دبیر این سازمان برگزار شد و طی آن تیم‌های چارگون، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، خدمات انفورماتیک، باشگاه پرسپولیس و کارت اعتباری ایران‌کیش به عنوان سرگروه‌ انتخاب شدند.

422121728_106123وی با اشاره به استقبال شرکت‌های مشتری از ابتکار چارگون در برگزاری این جام ورزشی برای ایجاد تعامل بین مشتریان تاکید کرد: از جذابیت‌های این مسابقات می‌توان به حضور تیم فوتسال پرسپولیس تهران اشاره کرد که جنب و جوش خوبی را بین شرکت‌کنندگان ایجاد خواهدکرد. همچنین این جام با هدف ایفای نقش بیشتر در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی، ایجاد فضای تعامل مشتریان با یکدیگر برگزار می‌شود.

IMG_20160503_123707در این مراسم آقای اصغر رضا‌نژاد – دبیر سازمان نظام صنفی استان تهران – از برگزاری جام انفورماتیک در ۳ بخش مجزا خبر داد و گفت: در نظر داریم مشابه ابتکاری که چارگون آغاز کرده است را در قالب فوتسال کارفرمایان انفورماتیک برگزار کنیم که امیدواریم جام فوتسال چارگون مقدمه خوبی برای انجام این ایده باشد.

در ادامه این مراسم آقایان کامبیز مهاجر و فرامرز شمس از اعضای کمیته فوتسال استان تهران نیز بر لزوم حمایت از برگزاری جام‌های مختلف در فوتسال تاکید کردند.

تیم پایگاه خبری فوتسال ایران نیز یکی از تیم های حاضر در این رقابتها است که در گروه اول این مسابقات حضور دارد.

جدول و برنامه بازی‌های هفته اول بدین شرح است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.