کد خبر : 64445
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 10:01
دسته‌بندی نشده
-

بهرامی:شرایط یاسین پیشرو برای تیمداری غیر معقول است/ آنها دنبال بهانه برای عدم تیمداری هستند/ یاسین پیشرو باید زودتر تکلیف را روشن کند

بهرامی:شرایط یاسین پیشرو برای تیمداری غیر معقول است/ آنها دنبال بهانه برای عدم تیمداری هستند/ یاسین پیشرو باید زودتر تکلیف را روشن کند
رئيس هيات فوتبال استان قم گفت: با توجه به اينكه تا آغاز ليگ جديد مسابقات فوتسال كشور فرصت زيادي باقي نمانده است، باشگاه ياسين پيشرو بايد تكليف تيم فوتسال قم را مشخص كند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال قم خاطرنشان کرد: شرایطی که یاسین پیشرو برای تیمداری در قم ارائه داده کمی غیرمعقول به نظر می رسد، چون تیم فوتسال قم مربوط به بخش دولتی است و نمی توان امتیاز کامل آن را واگذار کرد.
وی ادامه داد: دریک صورت این اقدام شدنی است که اداره کل ورزش و جوانان تیم را به هیات فوتبال واگذار و ما نیز به بخش خصوصی بدهیم و این اقدام هم نیاز به ضوابط و مقررات خاص خود دارد.
بهرامی خاطرنشان کرد: فکر می کنم باشگاه یاسین پیشرو دنبال بهانه برای عدم حضور در قم باشد، در غیر این صورت آنها از نظر قانونی درخواست های خود را مطرح و وارد عمل می شدند.
رئیس هیات فوتبال استان قم گفت: آنها می گویند امتیاز تیم را می خواهیم تا اختیار تام داشته باشیم، در حالی که سال گذشته آنها اختیار کامل داشتند و کسی در کار انها دخالت نمی کرد ولی ضعیف عمل کردند.
وی بیان داشت: وضعیت تیم باید هر چه زودتر مشخص شود چون تا آغاز مسابقات لیگ جدید، فرصتی باقی نمانده است.
این در حالی است که علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم هفته گذشته گفته بود تنها در صورتی، امسال در لیگ برتر فوتسال در قم تیمداری خواهیم کرد که امتیاز کامل تیم را به ما بدهند.
گفتنی است ،حضور یا عدم حضور شرکت هلدینگ دارویی یاسین پیش رو قم جهت سرمایه گذاری در فوتسال و حضور در لیگ برتر، امروز یکی از دغدغه های اصلی فوتسالدوستان قمی می باشد.
با توجه به اینکه زمان زیادی تا آغاز لیگ برتر فوتسال باقی نمانده است، فوتسال قم هنوز در مورد آینده خود تصمیمی نگرفته ، این در حالی است که برخی تیم های لیگ برتری در حال مذاکره و جذب مربیان و بازیکنان خود جهت آمادگی بیشتر در لیگ برتر می باشند.
تیم فوتسال قم هر سال با چنین مشکلاتی روبه رو می باشد و در دقیقه ۹۰ اقدام به جذب بازیکن و مربی می کند و حتی در برخی سال ها، بعد از آغاز مسابقات، اقدام به جذب سرمربی کرده است.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.