کد خبر : 64507
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 22:07
دسته‌بندی نشده
-

سفال منش: در جریان صحبت های شمسایی نیستم!/ گذشته خودم را فراموش نکرده‌ام!

سفال منش: در جریان صحبت های شمسایی نیستم!/ گذشته خودم را فراموش نکرده‌ام!
مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید در جریان صحبت‌های وحید شمسایی قرار ندارد و قطعا رفاقتش را با وی فدای مسائل مالی نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در مصاحبه روز گذشته خود با خبرگزاری مهر از بعضی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم تاسیسات دریایی به شدت انتقاد کرد و گفت: بروید ببینید اینها قبل از آنکه با وحید شمسایی کار کنند چه بوده اند و بعد از اینکه با وحید شمسایی کار کرده اند چه شده اند. این افراد هم اعتبارشان را از من دارند و هم شرایط خوب مالی.
شمسایی همچنین امروز در مصاحبه با ایسنا به صورت غیر مستقیم از سفال منش انتقاد تندی انجام داد و گفت: او هر چه دارد از همکاری با ماست!
سفال منش درباره صحبت‌های وحید شمسایی، گفت: من در حال حاضر درگیر بیماری یکی از اعضای خانواده‌ام هستم و همچنین روی رساله دوره دکترای خود کار می‌کنم. برای همین فرصت نکردم مصاحبه وحید را بخوانم و در جریان آن قرار بگیرم.

وی افزود: رفاقت من با وحید شمسایی به فوتسال محدود نمی‌شود و ما رفت و آمد خانوادگی هم داریم. من رفاقتم را با وحید فدای پول نمی‌کنم. هیچ موقع در دوستی ما پول مطرح نبوده است.

مربی تیم تاسیسات خاطرنشان کرد: من نه گذشته خودم را فراموش کرده‌ام و نه مجموعه‌ای که با آنها کار کرده‌ام. در این مدت از کار کردن با وحید شمسایی لذت برده‌ام. قطعا امروز با وحید تماس می‌گیرم تا با خودش در این خصوص صحبت کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.