کد خبر : 64604
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 16:25
-

از توقف بازی به دلیل اعتراض شدید به داور تا قرعه کشی عجیب و غریب

از توقف بازی به دلیل اعتراض شدید به داور تا قرعه کشی عجیب و غریب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های شهروند نوین سورک و میلان ساری از هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. این دیدار که به نوعی دربی مازندران به شمار می رفت، با حاشیه هایی همراه بود. حاشیه های این بازی را در ادامه ملاحظه کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم های شهروند نوین سورک و میلان ساری از هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. این دیدار که به نوعی دربی مازندران به شمار می رفت، با حاشیه هایی همراه بود. حاشیه های این بازی را در ادامه ملاحظه کنید.

*این دیدار راس ساعت ۱۶ آغاز شد.

*اسکوربورد ورزشگاه قابلیت نمایش نام تیم ها را نداشت و فقط زمان و نتیجه بر روی آن قابل رویت بود!

*در ترکیب تیم شهروند: برتانیان، قربانی، علیزاده، چلویی، حیدرزاده، رهنما، نادری، مظفری، فتحی، هاشمی، طیبی و طیبی حضور داشتند.

*در ترکیب میلان: دانش، عسگری، ناصری، امانی، علیرضایی، علیزاده، خلیل پور، خورشیدی، قاسمی، فرضعلی پور، حسامی نیا و جعفری حضور داشتند.

*آرش جابری دبیر سازمان لیگ، بعنوان نماینده فدراسیون در این دیدار حاضر بود.

*تعداد کمی از ماموران نیروی انتظامی در سالن حضور داشتند!

*سعید نجاریان عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال در اواسط نیمه نخست وارد سالن شد. خوش و بش گرم وی با جابری جالب توجه بود.

*این دیدار از سرعت قابل قبولی برخوردار بود و هر دو تیم بازی درگیرانه و محکمی از خود به نمایش گذاشتند که نشان از اهمیت نتیجه برای دو تیم داشت.

*تفاوت رنگ لباس داوران اول و دوم مسابقه با داوران سوم و چهارم از نکات جالب این دیدار بود!

*در بین دو نیمه و به قید قرعه، به چند تن از هواداران حاضر در سالن جوایزی داده شد. نحوه جالب قرعه کشی بدین صورت بود که در زمان ورود تماشاگران به سالن شماره هایی به آنها داده می شد و ته برگ این شماره ها در پلاستیکی قرار داده شد و در زمانی که شماره ها را از پلاستیک خارج می کردند، پاره شدن پلاستیک موجب خنده حاضرین در سالن شد.

*در نیمه دوم و در دقیقه ۳۳، اعتراض نیمکت نشینان تیم میلان خشم نماینده فدراسیون را برانگیخت و موجب شد آرش جابری یکی از اعضای کادرفنی میلان ساری را از کنار زمین اخراج کند.

*محدودیت خطایی تیم میلان ساری در دقیقه ۳۳ به پایان رسید.

*پس از ۵ خطا شدن تیم میلان، تیم شهروند روی به سیستم پاورپلی آورد که باعث شد موقعیت های فراوانی برای هر دو تیم ایجاد شود.

*مهمترین حاشیه این دیدار در ۵۰ ثانیه پایانی اتفاق افتاد. در این زمان یکی از بازیکنان میلان در گوشه ای از زمین سرنگون شد اما داور بازی اعتقادی به خطا نداشت و در ادامه همان بازیکن میلان پس از خطا بر روی بازیکن شهروند سورک، با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و یک پنالتی نقطه دوم نصیب تیم میزبان شد. این اتفاق، اعتراض بسیار شدید نیمکت نشینان میلان ساری را درپی داشت بگونه ای که بازی ۷ دقیقه متوقف شد.

*تیم میلان ساری نسبت به قضاوت داوران مسابقه به شدت معترض بود و نارضایتی خود را به نماینده فدراسیون اطلاع دادند.

*برای تیم میزبان محمد هاشمی در دقیقه ۸، علی رهنما  َ۲۵ و پویا فتحی  َ۳۹ گلزنی کردند و گل های میهمان را آرش خلیل پور در دقایق ۲۳ و ۲۶ و علی علیرضایی َ۲۹ به ثمر رساندند.

*قضاوت پر حرف و حدیث این دیدار برعهده آقایان رضا وثوقی بعنوان داور اول و امیربهنام نقوی بعنوان داور دوم بود که به برتانیان از شهروند سورک و امانی، علیرضایی و خلیل پور از میلان ساری کارت زرد نشان دادند. ضمن اینکه خلیل پور پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سوركي چهارشنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶

سلام
متاسفانه خبرنگار افتخاری شما در ساری با تنظیم گزارش یک طرفه و مغرضانه قصد زیر سوال بردن میزبانی که به گفته جناب جابری به طور کامل و تقریبا بدون نقص انجام شده بود را دارد
ای کاش این دوست عزیز از تماشاگران پرشور سورکی که به رغم تحریکات کادر فنی میلان هیچگونه بی احترامی نسبت به تیم میهمان روا نداشتند و یا اهدا هدایایی به جناب نجاریان مدیرعامل شهروند ساری و آقای نعمتی سرمربی شهروند ساری و آقای خلردی نایب رییس هیات فوتبال استان مازندران که به جهت مهمان نواری و تشکر از حضور آنان در این شهر کوچک اما فوتبالخیز می نوشت
ای کاش خبرنگار جوان و بی تجربه شما از اعتراضات مکرر و به تشنج کشیدن بازی توسط سرمربی تیم میلان که منجر به اخراج ٣ مربی تیم میلان شده بود اشاره میکرد
گزارشگر شما حرفی از نارضایتی جناب جابری و تهیه گزارش علیه مربیان تیم میلان نزد
گزارشگر شما از سابقه اخراج مربیان میلان در بازی مقابل جلین گرگان چیزی نگفت و یا از عدم وجود اسکوربورد در بازی اول میزبانی میلان در مقابل مقاومت مشهد حرفی به میان نیاورد که با وساطت آقای سعید نجاریان بازی بدون اسکوربورد شروع شده بود
امیدوارم خبرنگار جوان و بی تجربه شما کمی با انصاف و واقع بینانه می نوشت نه با این گرایشات و احساسات ناسیونالیستی منسوخ و نخ نما !!!
پایدار باشید

پایگاه خبری فوتسال چهارشنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸

با سلام
گزارش حاشیه ای این بازی توسط دبیر بخش لیگ های دسته یک و دو تهیه شده و تمام مطالب مندرج، عین واقعیت است.
گرچه جنابعالی به مطالب نوشته نشده در این گزارش اشاره داشتید که ممکن است هزاران مطلب قابلیت درج داشته باشد اما باید به عنوان گزارش و ظرفیت کاراکتری آن نیز توجه داشت.
موفق باشید

طرفدار شهروند پنجشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

عزیز من ساری و سورک که یکیه بحث نام تیم هاست فقط