کد خبر : 64670
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 14:23
-

رهنما: دو بار رباط پاره کرده ام/ لیگ دو از سطح کیفی خوبی برخوردار است/ تا کنون پیشنهادی از لیگ برتر ندارم

رهنما: دو بار رباط پاره کرده ام/ لیگ دو از سطح کیفی خوبی برخوردار است/ تا کنون پیشنهادی از لیگ برتر ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رهنما ملی پوش سابق کشورمان که در دو فصل اخیر با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، از سطح نخست فوتسال ایران به دور بوده است، با از سرگیری تمریناتش به تیم دسته دومی شهروند نوین سورک پیوست و این تیم مازندرانی را در فصل جاری لیگ دو همراهی می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رهنما ملی پوش سابق کشورمان که در دو فصل اخیر با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، از سطح نخست فوتسال ایران به دور بوده است، با از سرگیری تمریناتش به تیم دسته دومی شهروند نوین سورک پیوست و این تیم مازندرانی را در فصل جاری لیگ دو همراهی می کند. برای جویا شدن از آخرین وضعیت رهنما، به سراغ این بازیکن با اخلاق رفتیم تا از برنامه های وی برای آینده ورزشی اش باخبر شویم. در ادامه گفت و گوی کوتاه ما با این بازیکن باتجربه را بخوانید.

دو بار رباط پاره کرده ام

متاسفانه دوبار رباط پاره کرده ام. یکبار رباط پای راستم پاره شد که پس از گذراندن دوران نقاهت به لیگ برتر بازگشتم اما متاسفانه در حین مسابقات رباط پای چپم پاره شد و مجبور به عمل پای چپ شدم. دوران سختی را گذرانده ام و درحال حاضر در وضعیت نسبتا مناسبی قرار دادم. اگر مجددا مصدوم نشوم، انشاالله به لیگ برتر بازخواهم گشت.

برای کسب آمادگی مناسب به لیگ دو رفتم

یکی از مهمترین دلایل حضورم در لیگ دو، به دلیل مصدومیت هایی بود که گریبانگیرم شد. به همین جهت و برای کسب آمادگی و روی فرم آمدن، به لیگ دو آمده ام تا مهیای حضور در لیگ برتر شوم. فشار در لیگ دو کمتر از لیگ برتر است و به همین جهت به لیگ دو آمدم تا از تاخیر در شروع لیگ برتر نهایت استفاده را ببرم. امیدوارم مصدومیت کهنه اذیتم نکند و بتوانم به فرم ایده آل برسم.

تا کنون پیشنهادی از لیگ برتر ندارم

هنوز نقل و انتقالی صورت نگرفته و پیشنهادی هم به بنده نشده است. در حال حاضر سر نخواستن بنده دعواست( می خندد ). انشاالله اگر مصدومیت قدیمی اذیتم نکند، حتما به لیگ برتر بازخواهم گشت.

لیگ دو از سطح کیفی خوبی برخوردار است

برخی تیم ها از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارند مخصوصا تیم فریمان که هفته گذشته با آنها بازی داشتیم. فکر نمی کردم تیم لیگ دویی تاکتیک های روز فوتسال را انجام دهد اما آنها بسیار منظم و با تاکتیک بازی می کردند. در کل لیگ دو از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار است و اغلب تیم ها با نهایت توان خود به میدان می روند.

باشگاه ما از امکانات خوبی بهره مند است

امکانات خوب و مناسبی در تیم ما فراهم شده که تصور چنین امکاناتی را نمی کردم. به هر حال برای تیم لیگ دویی و امکاناتی که تیم ما دارد، قابل قبول است. هرچند امکانات تیم های لیگ برتر و دسته های پایین تر قابل قیاس نیست. انشاا… که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و باعث شادی طرفداران تیم مان شویم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۵۰

اسطوره مازندرانی آقای شماره ۶