کد خبر : 64725
تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 15:01
دسته‌بندی نشده
-

تکلیف پسکارا و آستی در دیدار سوم مشخص می‌شود

تکلیف پسکارا و آستی در دیدار سوم مشخص می‌شود
با برگزار دیدارهای دوم مرحله یک‌چهارم نهایی، تیم‌های آکوا اند اسپونه و رئال ریتی به نیمه‌نهایی صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با برگزاری روز دوم از مرحله پلی‌آف سری آ ایتالیا تیم‌های آکوا اند اسپونه و رئال ریتی به دور بعدی مسابقات صعود کردند. در دومین شب از مسابقات یک‌چهارم نهایی سری آ ایتالیا تیم فوتسال آکوا اند اسپونه موفق شد ۵ بر ۲ کاوس فوتسال را شکست دهد و با توجه به تساوی یک بر یک در دیدار نخست به دور نیمه‌نهایی صعود کرد. در این دیدار که به میزبانی کاوس فوتسال برگزار شد، بوریتو (۲ گل)، موریلو (۲ گل) و جوناس برای آکوا اند اسپونه گل‌زنی کردند. گل‌های میزبان نیز توسط تولی و مامارلا (گل‌بخودی) به ثمر رسید. بدین ترتیب آکوا اند اسپونه در نیمه‌نهایی باید به مصاف برنده دو تیم کاریلی‌سپورت کوجانکو و آستی برود.

در دیگر دیدار آستی موفق شد ۵ بر صفر کاریلی‌سپورت کوجانکو را شکست دهد و با توجه به پیروزی ۶ بر ۴ کاریلی‌سپورت کوجانکو در دیدار نخست، برنده نهایی جدال این دو تیم در دیدار سوم مشخص خواهد شد. این دیدار به میزبانی آستی و در سالن پالا سن کویلکو برگزار شد. کرما (۲ گل)، نورا، برتونی و روبن (گل‌بخودی) گل‌زنان این دیدار بودند. دیدار سوم این دو تیم امشب (۶ می / ۱۷ اردی‌بهشت) و به میزبانی آستی برگزار خواهد شد.

پسکارا در پالا ریگوپیانو میزبان لوپارنسه بود و موفق شد به پیروزی ۶ بر یک دست پیدا کند. دیدار نخست این دو تیم با برتری ۵ بر ۴ لوپارنسه به پایان رسیده بود. بدین ترتیب بازی سوم مشخص کننده تیم صعود کننده از این مرحله خواهد بود. گرلو (۲ گل)، روجریو، کوزولینو، لجیرو و کپوتو گل‌زنان پسکارا در این دیدار بودند. تک گل لوپارنسه نیز توسط بیسونی به ثمر رسید. دیدار سوم این دو تیم فردا شب (۷ می / ۱۸ اردی‌بهشت) و به میزبانی پسکارا برگزار خواهد شد.

در آخرین دیدار این مرحله رئال ریتی در خانه ۵ بر ۵ مقابل مونتسیلوانو به تساوی رسید ولی با توجه به برد ۷ بر ۲ در دیدار نخست به مرحله بعدی صعود کرد. رئال ریتی در این مرحله باید با برنده دیدار پسکارا و لوپارنسه دیدار کند. زانچتا (۳ گل) و هکتور (۲ گل) گل‌زنان میزبان در این دیدار بودند. فرانچینی، مورگادو، هکتور (گل‌بخودی)، هوزجان و بوراتو گل‌زنان مونتسیلوانو در این دیدار بودند.

نتایج شب دوم (۵ می / ۱۶ اردی‌بهشت):

* آستی ۵ – کاریلی‌سپورت کوجانکو صفر

* کاوس فوتسال ۲ – آکوا اند اسپونه ۵

* پسکارا ۶ – لوپارنسه یک

* رئال ریتی ۵ – مونتسیلوانو ۵

 

برنامه شب سوم مرحله یک‌چهارم نهایی:

* آستی – کاریلی‌سپورت کوجانکو (۶ می / ۱۷ اردی‌بهشت)

* پسکارا – لوپارنسه (۷ می / ۱۸ اردی‌بهشت)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.