کد خبر : 64736
تاریخ انتشار : جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 23:49
-

ناظم الشریعه: آقایان درگیر انتخابات هستند و سرشان شلوغ است/ اصلا فوتسال را نمی‌بینند!

ناظم الشریعه: آقایان درگیر انتخابات هستند و سرشان شلوغ است/ اصلا فوتسال را نمی‌بینند!
سرمربی تیم ‌ملی فوتسال از بی توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال به این تیم در آستانه جام جهانی فوتبال گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه درباره وضعیت اردوی تیم ‌ملی فوتسال، اظها‌ر کرد: فعلا بازیکنان یک هفته‌ استراحت فعال دارند و پس از آن منتظریم که اردوی کیش را قطعی کنند. ما علاقمند بودیم که اردو را با قدرت شروع کنیم، اما فعلا آن طور که خواسته‌ایم شرایط فراهم نشده است. آن طور که مسئولان فدراسیون می‌گویند آنها درگیر انتخابات هستند و سرشان شلوغ است.

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال با اشاره به اینکه مسئولان فدراسیون حمایت مناسبی را از تیم ‌ملی فوتسال انجام نداده اند، تاکید کرد: ما هم انتظار حمایت همه جانبه را داشتیم اما این طور نشده است. روز چهارشنبه به مراسم رونمایی از پیراهن تیم ‌ملی رفتیم. دراین مراسم کلیپ‌هایی از بازی‌های فو‌تبا‌ل پخش شد، اما هیچ اشاره‌ای به موفقیت‌های فوتسال نشد. اصلا فوتسال را نمی‌بینند. از این موضوع خیلی ناراحت شدم، چرا که در سال‌های گذشته فقط فوتسال برای این فدراسیون آبرو داری کرده است.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: ما یک کار را شروع کرده‌ایم و می‌خواهیم آن را با قدرت ادامه دهیم و به دنبال بهانه نیستیم و با کمک خدا و رفاقت میان بازیکن به دنبال موفقیت هستیم. این وسط انتظار حمایت کوچکی از فدراسیون داشتیم که آن را از ما دریغ کردند. وقتی از قهرمانی در آسیا مردم این چنین خوشحال می‌شوند چرا نمی‌خواهیم با موفقیت‌های بعدی زمینه خشنودی مردم را فراهم کنیم و نام فدراسیون برجسته شود؟

ناظم الشریعه تاکید کرد: در حال‌ حاضر ما شرایط مساعدی برای موفقیت در جا‌م جها‌نی داریم و با این پتانسیل‌ که در تیم می‌بینم می‌توانیم جایگاه خوبی را در جهان به دست بیارویم، اما هیچ توجهی به ما نمی‌شود. همه تیم‌ها برای جا‌م جها‌نی آماده می‌شوند ولی هنوز وضعیت ما مشخص نیست. ما از فدراسیون بازی تدارکاتی خواسته‌ایم، اما هیچ بازی فعلا برای ما فراهم نشده است. اردوی بدون بازی تدارکاتی به درد نمی خورد.

سرمربی تیم ‌ملی ا‌دا‌مه‌ داد: فعلا اردو را تعطیل کرده‌ایم اما تا کی می توانیم به بازیکنان بگویم که خودشان تمرین کنند؟ انتظار حمایت بهتری را از فدراسیون دارم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

سلام و عرض ادب خدمت اقای ناظم الشریعه برادر خسته نباشی از این همه دغدغه و بی توجهی ولی برادر گرامی شما را رو اشتباه رفتی اگه باز سراقایون در فدراسیون هم ساکت بود به شما توجه نمی کردند چون فدراسیون به شما نگاه یک سرمربی رو ندارد و این حاصل ازانتخاب سفارشی شما بود باز اگه این شرایط رو احساس کردی که در جام جهانی هم تنها خواهی ماند بهترین راه حل استفا هست

نام ... شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

چگونه باید بگویند شما را بعنوان سرمربی قبول ندارند
وقتی هیچ اقتداری در کار خود ندارید بهتر از این نمی شود
برای کسوت مربیگری خود ابرو قائل شو و استعفا بده

نام ... شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

هرکس که سر مربی تیم ملی بشه ، تو نمیشی حسین شمس