کد خبر : 65146
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 0:15
-

وفایی امروز تاسیساتی می شود

وفایی امروز تاسیساتی می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی ستاره تیم یاسین پیشرو قم و مرد سال فوتسال ایران در سال ۹۳ پس از چند سال بازی کردن در قم در نهایت تصمیم به بازی در شهری دیگر گرفت.براساس شنیده ها وفایی با تیم تاسیسات دریایی به توافق رسیده و امروز قراردادش را با نماینده ایران در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی ستاره تیم یاسین پیشرو قم و مرد سال فوتسال ایران در سال ۹۳ پس از چند سال بازی کردن در قم در نهایت تصمیم به بازی در شهری دیگر گرفت.براساس شنیده ها وفایی با تیم تاسیسات دریایی به توافق رسیده و امروز قراردادش را با نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا امضا می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امین چهارشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۵۰

یاسین پیشرو جای باند بازی نبود . برو خوب شدی برگرد

قمی واقعی چهارشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۵۲

اگه خوب بود نگهش میداستن وحید شمسایی به تهدیگ رسیده کارش

سید محمد چهارشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۱۳

جادووووگر آسیا. هر جا باشی محبوب قلب هایی

نام چهارشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۸:۱۲

حالا لای لای حالا لای لای تاسیسات با قهرمانی دیگه بای بای بازیکن قحطی بود رفتی اینو گرفتی

جادوگر اسیا دوشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

هههههههههههه وای مردم ازخنده
تو تاحالا فوتسال دیدی که اینو میگی.شمسایی سه ساله دنبال علیرضاست
داش علیرضا موفق باشی…

قمی واقعی چهارشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۴۱

یاسینی ها باج نداد بهش برخورد ، اگه واقعا دلسوز قم بود قلیون میزاشت کنار تا از قم نره همون بهتر که رفتی با اون آبروریزی پارسالت و او بازیت تو لیگ

سید محمد چهارشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

یا قمی نیستی یا غیرت رو شهر و همشهریت نداری که اینجا به جای دعا برای پیشرفت و سربلندی همشهریت داری عقده بازی در میاری؛ زشته پسر خوب یه کم عاقلانه تر رفتار کن دیگران نگن قمی ها بی غیرتن

نام ... چهارشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۴۴

هر جا که هسی موفق باشی جادوگر اسیا

داداش چهارشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

داش على وفایى کلا فوتبال خودت رو نابود کردى رفتى تو مرکز قلیون داداش دیگه تموم شدى!!!

نام ... چهارشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

اینا که از وفایی بد میگن یادشون رفته آخرین بار قم با وفایی قهرمان جام حذفی شد بعد لابد غیاثی میاد به تیم قم کمک کنه یا علی شریفی حداقل علیرضا مرد بود با اینکه سال پیش پیشنهادات خوبی داشت تو قم موند حالا امسال میبینیم قم تیمش بهتر میشه یا بدتر آگه پول باشه دارودسته غیاثی میان همه رو میبلعن نباشه هم ناصر شریفی میاداونم به خاطر اینکه علی بازی کنه ۱تیم معمولی میبنده با فلافل بچه ها رو سیر میکنه تیم حذف بشه براش مهم نیست علی فقط بازی کنه

فوتسال قم جمعه , ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۴۹

همه اینایی که نظر دادن عاشق علیرضان و حرفاشون از روی تاسف اینه که چرا علیرضا نشد مرد اول فوتسال ایران چون خودش نمیخواست خودش زندگی رو دوست داره که خودش باهاش حال میکنه. اجباری هم نیست یکی خاطره سا میشه و یکی تاریخ ساز خیلی فرقه بین این دو تا الکی نمیشه که بشه