یاسین پیشرو جای باند بازی نبود . برو خوب شدی برگرد
وفایی امروز تاسیساتی می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی ستاره تیم یاسین پیشرو قم و مرد سال فوتسال ایران در سال ۹۳ پس از چند سال بازی کردن در قم در نهایت تصمیم به بازی در شهری دیگر گرفت.براساس شنیده ها وفایی با تیم تاسیسات دریایی به توافق رسیده و امروز قراردادش را با نماینده ایران در
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی ستاره تیم یاسین پیشرو قم و مرد سال فوتسال ایران در سال ۹۳ پس از چند سال بازی کردن در قم در نهایت تصمیم به بازی در شهری دیگر گرفت.براساس شنیده ها وفایی با تیم تاسیسات دریایی به توافق رسیده و امروز قراردادش را با نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا امضا می کند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
اگه خوب بود نگهش میداستن وحید شمسایی به تهدیگ رسیده کارش
جادووووگر آسیا. هر جا باشی محبوب قلب هایی
حالا لای لای حالا لای لای تاسیسات با قهرمانی دیگه بای بای بازیکن قحطی بود رفتی اینو گرفتی
هههههههههههه وای مردم ازخنده
تو تاحالا فوتسال دیدی که اینو میگی.شمسایی سه ساله دنبال علیرضاست
داش علیرضا موفق باشی…
یاسینی ها باج نداد بهش برخورد ، اگه واقعا دلسوز قم بود قلیون میزاشت کنار تا از قم نره همون بهتر که رفتی با اون آبروریزی پارسالت و او بازیت تو لیگ
یا قمی نیستی یا غیرت رو شهر و همشهریت نداری که اینجا به جای دعا برای پیشرفت و سربلندی همشهریت داری عقده بازی در میاری؛ زشته پسر خوب یه کم عاقلانه تر رفتار کن دیگران نگن قمی ها بی غیرتن
هر جا که هسی موفق باشی جادوگر اسیا
داش على وفایى کلا فوتبال خودت رو نابود کردى رفتى تو مرکز قلیون داداش دیگه تموم شدى!!!
اینا که از وفایی بد میگن یادشون رفته آخرین بار قم با وفایی قهرمان جام حذفی شد بعد لابد غیاثی میاد به تیم قم کمک کنه یا علی شریفی حداقل علیرضا مرد بود با اینکه سال پیش پیشنهادات خوبی داشت تو قم موند حالا امسال میبینیم قم تیمش بهتر میشه یا بدتر آگه پول باشه دارودسته غیاثی میان همه رو میبلعن نباشه هم ناصر شریفی میاداونم به خاطر اینکه علی بازی کنه ۱تیم معمولی میبنده با فلافل بچه ها رو سیر میکنه تیم حذف بشه براش مهم نیست علی فقط بازی کنه
همه اینایی که نظر دادن عاشق علیرضان و حرفاشون از روی تاسف اینه که چرا علیرضا نشد مرد اول فوتسال ایران چون خودش نمیخواست خودش زندگی رو دوست داره که خودش باهاش حال میکنه. اجباری هم نیست یکی خاطره سا میشه و یکی تاریخ ساز خیلی فرقه بین این دو تا الکی نمیشه که بشه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱