کد خبر : 65289
تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1395 - 11:50
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:با دو بازیکن مذاکره کرده ایم/ناز کسی را نمی خریم / کشاورز باید خودش تصمیم بگیرد/قول قهرمانی نمی دهم

شمسایی:با دو بازیکن مذاکره کرده ایم/ناز کسی را نمی خریم / کشاورز باید خودش تصمیم بگیرد/قول قهرمانی نمی دهم
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: برخی از بازیکنان قصد داشتند که ناز آنها را بخریم اما ما ناز کسی را نمی‌کشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی اظهار داشت: ما تمرینات خود را از فردا آغاز می‌کنیم هرچند که ۶ جای خالی دیگر داریم و منتظر هستیم تا توافقات نهایی را با بازیکنان انجام بدهیم.

وی در مورد اینکه چه بازیکنانی را مدنظر دارد، تاکید کرد: به هر حال ما لیست خروجی و ورودی داریم که لیست خروجی ما مشخص شده و با بازیکنان به توافق نرسیدیم. برخی بازیکنان هم ناز می‌کشیدند که ما ناز کسی را نمی‌خریم. با یکی دو بازیکن مذاکراتی داشته‌ایم که در دو سه روز آینده به توافق نهایی خواهیم رسید.

سرمربی بازیکن تاسیسات در خصوص وضعیت محمد کشاورز گفت: کشاورز دوران نقاهت خود را سپری می‌کند. او یک سال دیگر با تاسیسات قرارداد دارد. کشاورز بازیکن بزرگی است و در مورد حضورش در تاسیسات کار را به خودش سپرده‌ایم و منتظر پاسخ او هستیم.

شمسایی در مورد اینکه آیا می‌خواهد بازیکن جوان به تیم اضافه کند یا با تجربه تاکید کرد: شاید یک بازیکن باتجربه را به تیم اضافه کنم اما سایر بازیکنان جوان خواهند بود. من سال اولی که در دبیری حضور داشتم با بازیکنان جوان توانستم قهرمان شوم و در تاسیسات هم با وجود اینکه هیچ کس روی تیم حساب نمی‌کرد توانستم قهرمان شوم حتی خود من هم در آن سال توقع قهرمانی نداشتم.

وی در مورد اینکه آیا برای سال آینده قول قهرمانی می‌دهد یا خیر خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان قول قهرمانی نمی‌دهم. قول دادن اشتباه است. شما ببینید یک سری اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد که غیرقابل پیش‌بینی است مانند قهرمانی لسترسیتی، قهرمانی استقلال خوزستان و قهرمانی خود ما در سال اولی که در تاسیسات بودیم.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.