کد خبر : 65538
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 16:03
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه: مشکل ما لباس نیست، همین طرز فکرهاست!

ناظم‌الشریعه: مشکل ما لباس نیست، همین طرز فکرهاست!
سرمربي تيم‌ملي فوتسال گفت: وقتي به تيم‌ملي ايران به چشم منافع تنها 14بازيكن مي‌نگرند، من سرمربي بايد بگويم كه ديگر مشكلم لباس تيم نيست بلكه اول همين طرز فكرهاست.

سید محمد ناظم‌الشریعه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: در شرایطی که هیچ چیز در سال جام‌جهانی نباید پر اهمیت‌تر از تجهیز و تامین بازیکنان تیم‌ملی ایران باشد متاسفانه برخی با بیان نظرات خود نشان می‌دهند که نگاهشان به تیم‌ملی در حد ۱۴بازیکنی است که قرار است حالا در یک جامی شرکت کنند! در صورتی که اکنون موفقیت ابتدا تاسیسات به عنوان نماینده ایران درجام باشگاهها و پس از آن تیم‌ملی در جام‌جهانی باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: این در شرایطی است که نتایج همین تیم‌ملی است که این فوتسال را از این رو به آن رو کرده و می‌کند و به تعبیر آقایان همین به اصلاح ۱۴بازیکن و به واقع ۱۴شیر تیم‌ملی هستند که می‌توانند در عرصه جهانی ملت ما را خوشحال کنند و باعث غرور ملی شوند؛ پس چطور منافع این سربازان و سفیران فوتسال و همچنین آمادگی آنها برای جام‌جهانی در لیگی که شروع زودترش به درد ما می‌خورد، هیچ انگاشته می‌شود؟

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران با بیان اینکه برنامه‌هایش را از اسفند ماه تحویل کمیته فوتسال داده است متذکر شد: از کجا می‌گویند که من هنوز برنامه نداده‌ام؟! از اسفند ماه بعد از قهرمانی در آسیا برنامه‌های تیم‌ملی را اعلام کرده‌ام و حتی در جلسه هیات‌رئیسه قبلی هم دوستان در حین قرائت برنامه‌ام در حال چک کردن تاریخ‌ها با تقویم بودند. لغو یا انجام یک بازی هم در حوزه اختیارات سرمربی برای ارائه گزارش به هیات‌رئیسه نیست.

ناظم‌الشریعه در خاتمه یادآور شد: اینکه در نزدیکی جام‌جهانی رویکردمان از سر باز کردن مسئولیت‌ها باشد دردی از تیم‌ملی دوا نمی‌کند و اگر هم پاسخی می‌دهم تنها به دلیل روشن شدن جامعه فوتسال است که برخی ناخواسته کار تیم‌ملی را در درجه دوم نشان ندهند که نتیجه آن ناکامی‌هایی است که بعدا کسی پاسخگوی آن نخواهد بود. هیات‌رئیسه از بطن فوتسال است و من را هم می شناسند که از خودشان هستم. من نظرم و نتایج آن را به آنها گفته‌ام ولی تصمیم‌گیری بر عهده آنهاست و ما هم سرباز تیم‌ملی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸

چرا استعفا نمی دهی؟
دیگر چگونه به شما بگویند استعفا بده؟

محمدعلی دوشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴

آقای ناظم الشریعه، امثال سعید نجاریان ها از فوتسال برای خودشون پل ساختن برای مقاصد سیاسی و فوتسال اسباب بازی این هاست. شما نگران نباش مردم خودشون فوتسال رو می فهمن. یه عده هم از این آب گل آلود دارن ماهی می گیرن و دارن زور میزنن که خودشون سرمربی تیم ملی بشن والا چرا استعفاء بدی؟!
تیم رو قهرمان آسیا کردی، انشاالله تو جام جهانی هم موفق میشی

سعید دوشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

آقای ناظم الشریعه شما حقتونه سرمربی تیم ملی باشید انشاءالله جام جهانی با موفقیت ایران باشه

نام ... سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۳:۰۱

کاش تیم ملی فوتسال کسی بیاد مثل کیروش سطح بالا.

نام ... سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۳:۰۳

این آقا ناظم مدرسه بوده؟ الان شده سرمربی تیم ملی خنده دار ه افتخاری داری نابود میکنی فوتسالو هیچ آدمی هم نیست جلوتو بگیره خوشم میاد