کد خبر : 65667
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 16:14
-

سنگ سفیدی:از چند تیم بالانشین پیشنهاد داشتم/اولویت اول تا هزارمم کار با شمسایی است

سنگ سفیدی:از چند تیم بالانشین پیشنهاد داشتم/اولویت اول تا هزارمم کار با شمسایی است
بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی پس از تمدید قراردادش گفت: همیشه اولویت اول تا هزارم من کار کردن با وحید شمسایی است و هر کجا او باشم من هستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی در خصوص تمدید قراردادش با تیم تاسیسات دریایی اظهار داشت: من با تاسیسات دریایی قرارداد داشتم و فقط توافق مجدد کردیم، این تیم را خانه خود می دانم و جایی نرفتم که حالا برگردم. چون کار درمانی داشتم ترجیح دادم کارم به پایان رسیده و بعد به تمرینات تاسیسات اضافه شوم.

بازیکن تاسیسات تاکید کرد: از چند تیم بالانشین فصل قبل نیز پیشنهادات خوبی داشتم اما همیشه اولویت اول تا هزارم من کار کردن با وحید شمسایی است و هر کجا او باشم من هستم.
وی در خصوص وضعیت خودش تاکید کرد: مقداری از ناحیه کمر دچار مشکل بودم که در تیم ملی هم به کادر پزشکی معرفی شده‌ام و ان‌شاالله از روز شنبه امکان تمرین خواهم داشت.
سنگ‌سفیدی در خصوص جام حهانی باشگاه ها خاطرنشان کرد: ۸ تیم از برترین تیم ها و بازیکنان بزرگ دنیا در این مسابقات حضور دارند که کار تیم ما هم بسیار سخت است و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا در این مسابقات سربلند باشیم و با کسب تجربه در این جام برای تیم ملی هم مثمر ثمر باشیم.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.