کد خبر : 65595
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 - 12:40
دسته‌بندی نشده
-

چهره تیم‌های صعود کننده جام چارگون مشخص شدند/ پایگاه خبری فوتسال در یک‌هشتم نهایی

چهره تیم‌های صعود کننده جام چارگون مشخص شدند/ پایگاه خبری فوتسال در یک‌هشتم نهایی
تیم پایگاه خبری فوتسال در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف میزبان رقابت‌ها رفت و توانست با نتیجه 6 بر 2 این تیم را مغلوب و به عنوان سرگروه از گروه خود صعود کند تا طبق قرعه از پیش تعیین شده در دور بعد با قرعه استراحت روبرو و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آخرین مرحله مقدماتی جام فوتسال چارگون با انجام ۱۰ بازی دیگر پیگیری شد که طی آن تیم‌های حذف شده و راه یافته به مرحله یک‌شانزدهم نهایی مشخص شدند. در ادامه این رقابت‌ها که در سالن مجموعه ورزشی دانشگاه شهید بهشتی ولنجک برگزار شد تیم‌های اسنپ، بامیلوBIZ، بامیلوOPS، طلوع بی‌نام و نشان‌ها و بهداشت‌کار نتوانستند از گروه خود صعود کنند.

تیم پایگاه خبری فوتسال هم در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف میزبان رقابت‌ها رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۲ این تیم را مغلوب و به عنوان سرگروه از گروه خود صعود کند تا طبق قرعه از پیش تعیین شده در دور بعد با قرعه استراحت روبرو  و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود. مرحله بعدی مسابقات جام فوتسال چارگون روز جمعه ۳۱ اردیبهشت با برگزاری ۷ بازی به صورت حذفی ادامه خواهد یافت تا چهره تیم‌های صعود‌کننده به مرحله یک‌هشتم نهایی جام چارگون مشخص شوند.

 

برنامه بازی‌ها

Actoverco – فولمن

پرسپولیس – پوشش گستر قشم

چارگون – خدمات انفورماتیک

بیمه سرمد – اوزان

کارت اعتباری ایران کیش – پخش آلپا

امینان شب – نظام صنفی رایانه ای تهران

عظیم خودرو – بهمن لیزینگ

گفتنی است این رقابت‌ها از سوی شرکت چارگون که در سال ۱۳۷۷ و با هدف حضور موثر در بازار انفورماتیک کشور تاسیس گردید برگزار می‌شود. هدف اولیه چارگون کمک به مکانیزاسیون اطلاعاتی و در بعد گسترده‌تر مدرن‌سازی بستر فناوری اطلاعات برای سازمان‌های کوچک و بزرگ است. چارگون بعنوان دارنده رتبه ۱ از شورای عالی انفورماتیک کشور توانسته به بیش از ۱۲۰۰ سازمان و شرکت، خدمات نرم‌افزاری ارائه کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.