کد خبر : 65687
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 - 9:48
-

عقب‌نشینی فدراسیون درباره طرح پیراهن تیم ملی

عقب‌نشینی فدراسیون درباره طرح پیراهن تیم ملی
تصمیم فدراسیون فوتبال برای تغییر طرح پیراهن تیم ملی از آن جهت عجیب است که چند هفته پیش جلسه رونمایی از این پیراهن با تبلیغات زیادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه مسوولان فدراسیون فوتبال درباره بررسی وضعیت پیراهن تیم ملی صبح دیروز در دفتر نایب رییس اول فدراسیون برگزار شد. نشست پیگیری آخرین وضعیت پیراهن تیم ملی با حضور علی کفاشیان- نایب رییس اول، علیرضا اسدی- دبیر کل و کمیته‌های مسوول در این خصوص و با حضور نماینده شرکت جیووا برگزار شد.
پس از بررسی‌های مختلف و دریافت نقطه نظرات از حاضران در جلسه، مقرر شد تا موضوع طراحی پیراهن تیم ملی در اولویت برنامه‌های اعضای شرکت کننده قرار گیرد و با در نظر گرفتن اینکه نخستین مسابقه رسمی تیم ملی فوتبال شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، قرار شد تا پس از کسب نقطه نظرات نخبگان طراحی کشور در حوزه طراحی لباس، بهترین طرح از میان طرح‌های دریافت شده که با فرهنگ جامعه مطابقت داشته و پس از اخذ نظر کادر فنی تیم ملی فوتبال انتخاب و معرفی شود.
همچنین با تصمیم گرفته شده مقرر شد طرح و کیفیت البسه با تایید استانداردهای بین‌المللی ارائه شود و تا شهریورماه و پیش از ارائه طرح نهایی به شرکت جیووا برای تولید انبوه، این شرکت از بهترین اجناس تولید شده خود برای استفاده تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال اقدامات لازم را انجام دهد.
تصمیم فدراسیون فوتبال برای تغییر طرح پیراهن تیم ملی از آن جهت عجیب است که چند هفته پیش جلسه رونمایی از این پیراهن با تبلیغات زیادی برگزار شد. مراسم رونمایی در آخرین روزهای ریاست کفاشیان برگزار شد و تصمیم جدید بیش از همه نتیجه انتقاداتی است که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره این طرح مطرح شد. همچنین نشان می‌دهد فدراسیون جدید قرار نیست با فدراسیون کفاشیان همسو باشد و تصمیم گرفته توجه بیشتری به افکار عمومی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.