کد خبر : 65679
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 - 1:48
دسته‌بندی نشده
-

نیمه‌نهایی سری آ به بازی سوم کشیده شد

نیمه‌نهایی سری آ به بازی سوم کشیده شد
با برتری آستی و رئال ریتی در دیدارهای دوم مرحله نیمه‌نهایی، تعیین تکلیف تیم‌های صعود کننده از این مرحله به بازی سوم کشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دقایقی پیش (۱۸ می / ۲۹ اردی‌بهشت) بازی‌های دوم مرحله نیمه‌نهایی سری آ ایتالیا به پایان رسید و تکیلف تیم‌های صعود کننده به فینال مسابقات، به دیدار سوم کشیده شد.

در دیدارهای امشب رئال ریتی که دیدار نخست را ۵ بر ۲ به لوپارنسه واگذار کرده بود موفق شد در سالن پالامالفاتی شهر ریتی حریفش را ۴ بر ۳ شکست دهد تا سرنوشت این رقابت به دیدار سوم کشیده شود. رافینها (۲ گل)، سائول و قیوتی گل‌زنان رئال ریتی در این دیدار بودند. گل‌های لوپارنسه نیز توسط هونوریو، مائورو و فوگلیا به ثمر رسید. این دیدار دو اخراجی داشت که سهم هر تیم یک بازیکن بود. تابوردا از لوپارنسه و مالوکو از آستی اخراجی‌های این دیدار بودند.

در دیگر دیدار این مرحله آستی در سالن سن کوریگو میزبان آکوا اند اسپونه بود. آستی که دیدار اول را ۴ بر ۲ واگذار کرده بود، موفق شد در این بازی همان نتیجه را جبران کند و میهمانش را ۴ بر ۲ بدرقه کند. بدین ترتیب تکلیف تیم صعود کننده از این جدال گلادیاتوری نیز به نبرد سوم کشیده شد. کرما (۲ گل)، چیمانگوینهو و برتونی گل‌زنان تیم میزبان بودند. گل های آکوا اند اسپونه نیز توسط جوناس و می‌می به ثمر رسید.

دیدارهای سوم این مرحله فردا شب (پنج‌شنبه، ۱۹ می / ۳۰ اردی‌بهشت) به میزبانی تیم‌های میزبان بازی‌های دوم، برگزار خواهد شد.

نتایج دیدار دوم نیمه‌نهایی (۱۷ می / ۲۸ اردی‌بهشت):

* آستی ۴ – آکوا اند اسپونه ۲

* رئال ریتی ۴ – لوپارنسه ۳

 

برنامه دیدار سوم نیمه‌نهایی (۱۹ می / ۳۰ اردی‌بهشت):

* آستی – آکوا اند اسپونه

* رئال ریتی – لوپارنسه

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.