کد خبر : 66030
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1395 - 14:43
دسته‌بندی نشده
-

شفیعی: کمیته فوتسال دستاوردهای فردوسی را نادیده نگیرد/ اولویت اولم خانواده فردوسی است

شفیعی: کمیته فوتسال دستاوردهای فردوسی را نادیده نگیرد/ اولویت اولم خانواده فردوسی است
مربي بدنساز فردوسي مشهد گفت: همچنان چشم انتظار حمايت ويژه كميته فوتسال براي بازگرداندن فردوسي به ليگ‌برتر هستيم و اميدواريم كميته فوتسال دستاوردهاي باشگاه ما را ناديده نگيرد.

حسن شفیعی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: یادآوری خاطرات تلخ روزهای آخر لیگ بسیار سخت است اما چیزی که واضح است فردوسی تا آخرین نفس مردانه جنگید و به واسطه بازی غیرتمندانه‌اش در آخرین بازی نیز مورد لطف رئیس کمیته فوتسال قرار گرفت.

وی افزود: از آن روز همچنان منتظر حرکتی از جانب کمیته فوتسال برای بازگرداندن و عمل به قولی که به مجموعه ما دادند هستیم و امیدواریم اکنون که تاریخ لیگ مشخص شده برای آن تدارکی بیاندیشند.

مربی بدنساز فردوسی از تمایل به همکاری با فردوسی خبر داده و تاکید کرد: سه سال با این خانواده بوده‌ام و در سختی و شادی با این تیم همکاری کرده‌ام لذا من هم اولین اولویتم باقیماندن در خانواده فردوسی است و پس از آن اگر توافق حاصل نشد به سراغ گزینه‌های دیگر خارج از مشهد می‌روم.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: در مشهد اکنون به عنوان رئیس کمیته ورزش صبحگاهی استان و مسئول هماهنگی امور کمیته‌های هیات ورزش همگانی هستم و انشاالله برای امسال که لیگ شروع می‌شود سعادتی باشد که باز هم در کنار بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) زندگی کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.