کد خبر : 66150
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 12:29
دسته‌بندی نشده
-

حمایت مردم از فوتسال در روز فینال کشتی فرنگی کم‌نظیر بود/ با ۲۰گل آقای گل لیگ یک شدم!

حمایت مردم از فوتسال در روز فینال کشتی فرنگی کم‌نظیر بود/ با ۲۰گل آقای گل لیگ یک شدم!
بازيكن تيم فوتسال ارژن شيراز گفت: حمايت مردم شيراز از تيم ارژن در روز و ساعتي كه با فينال حساس كشتي فرنگي همزمان شده بود، فوق‌العاده و كم‌نظير بود.

محمد بیضایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این موضوع علاقه و دل مشغولی مردم شیراز به فوتسال را می‌رساند که شکر خدا رو سفید شدیم و پس از چند سال بار دیگر شیراز صاحب نماینده لیگ‌برتری در فوتسال ایران شد.

وی افزود: رمز قهرمانی ما همدلی بازیکنان‌مان و درایت کادر فنی بود که هر آنچه داشتیم را در زمین گذاشتیم و دل هوادارانی که به واقع ما را شرمنده کردند را شاد کردیم.

بیضایی با بیان اینکه با به ثمر رساندن ۲۰ گل آقای گل لیگ دسته اول فوتسال شده است تاکید کرد: طبق آماری که گرفتم آقای گل شده‌ام و ولی مهمتر از آن برای من این بود که دینم را به تیم شهرم ادا کردم. از همه مسئولین و کادر فنی هم تشکر می‌کنم و آرزو می‌کنم که سال آینده ارژن حضوری پرقدرت در لیگ‌برتر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این صعود برای بچه‌های شیراز خیلی خوب شد و تماشاگران ما را هم خوشحال کرد. به همین خاطر مسئولین استان قول پاداش ویژه داده‌اند که در هفته آینده با حضور استاندار و مسئولان هیاتی انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار چهارشنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

ماشالا بیضایی ک بخاطر تیم شهرش ١سال از لیگ برتریش گذشت و دینیشو ادا کرد …انشالا ساله دیگه هم همینجا تو شهره خودیت باشی و از بازیت لذت ببریم محمد اقای گل

ساوه چهارشنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷

خیانت کردی به ساوه