کد خبر : 66176
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1395 - 9:37
دسته‌بندی نشده
-

پایگاه خبری فوتسال امشب به مصاف یاران حیدریان می‌رود

پایگاه خبری فوتسال امشب به مصاف یاران حیدریان می‌رود
پایگاه خبری فوتسال از ساعت7/30 امشب برای رفتن به فینال باید از سد پرسپولیسی بگذرد که از مهره‌های نامی و باتجربه‌ای همچون محمدرضا حیدریان، رضا جباری و سهراب انتظاری بهره می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام چارگون این هفته پیگیری شد که طی آن تیم پایگاه خبری فوتسال توانست مقابل تیم فولمن به برتری ۵ بر صفر دست یابد. نظام صنفی رایانه‌ای تهران در ضربات پنالتی و با حساب ۵-۳ از سد عظیم خودرو گذشت. مصاف پرسپولیس و خدمات انفورماتیک با برتری ۵بر۳ پرسپولیس به پایان رسید. دیدار تیم‌های بیمه سرمد و پخش آلپا هم به ضربات پنالتی کشیده شد که بیمه سرمد نتیجه را ۴-۵ به حریف خود واگذار کرد.

بدین ترتیب و در مرحله نیمه نهایی و در سالن دانشگاه شهید بهشتی ولنجک، نظام صنفی رایانه‌ای تهران به مصاف آلپا می‌رود و پایگاه خبری فوتسال هم از ساعت۷/۳۰ امشب برای رفتن به فینال باید از سد پرسپولیسی بگذرد که از مهره‌های نامی و باتجربه‌ای همچون محمدرضا حیدریان، رضا جباری و سهراب انتظاری بهره می‌برد.

برای تیم فوتسال پایگاه خبری فوتسال که اولین تورنمنت خود را تجربه می‌کند محسن صالحی، حامد جعفریان، اسماعیل گلدوست، محمد مطوری، محمد اکبری، سیدمرتضی میرعماد، سعید یوسفی، هادی علی‌زمانی، علیرضا خوانساری به مربیگری محمد هاشم‌زاده به میدان می‌روند.

کار قضاوت این دوره از مسابقات برعهده عباس خوزستانی و علیرضا رمضانی است و کامبیز مهاجر و فرامرز شمس اعضای کمیته برگزاری مسابقات را تشکیل می‌دهند. مسئولیت برگزاری جام چارگون هم بر محمد مهدی زارعی است.

گزارش تصویری بازی های مراحل قبل را مشاهده کنید:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.