کد خبر : 66371
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 - 9:44
-

اصغری مقدم:مخالف دیر شروع شدن لیگ هستیم/برخی بازیکنان ما هفت هشت ماه است پولی نگرفته اند

اصغری مقدم:مخالف دیر شروع شدن لیگ هستیم/برخی بازیکنان ما هفت هشت ماه است پولی نگرفته اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم دبیری تبریز که فصل گذشته در زمره مدعیان قرار داشت برای فصل جدید لیگ برتر منتظر زمان قطعی رقابتهاست. اصغری مقدم سرمربی این تیم از شرایط دبیری می گوید: *برنامه تمرینی تیم دبیری تبریز چطور است؟ ما برای برنامه اعلام شده که ۶ مرداد ماه است برنامه ریزی کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم دبیری تبریز که فصل گذشته در زمره مدعیان قرار داشت برای فصل جدید لیگ برتر منتظر زمان قطعی رقابتهاست. اصغری مقدم سرمربی این تیم از شرایط دبیری می گوید:

*برنامه تمرینی تیم دبیری تبریز چطور است؟

ما برای برنامه اعلام شده که ۶ مرداد ماه است برنامه ریزی کردیم و حداکثر تا بیستم خرداد تمرینات را استارت می زنیم اما شرایط به گونه ای است که هر لحظه امکان تعویق لیگ وجود دارد و این قضیه آزار دهنده است.

شما موافق تعویق لیگ هستید؟

چرا باید موافق باشیم؟ ما دوست داریم زودتر بازیها شروع شود. بازیکنان هفت هشت ماه پول نگرفتند و شرایط برای زندگی آنها سخت است. در هر تیمی تنها یکی دو بازیکن هستند که شغل دیگری دارند و بقیه از فوتسال ارتزاق می کنند.این کار به فوتسال ما هم ضربه می زند و باید بازی ها را در زمان اعلام شده برگزار کنند.

چه بازیکنانی جذب کردید؟

ما با حمید احمدی از تاسیسات قرارداد بستیم و سه سهمیه لیگ برتری دیگر داریم که فعلا برنامه ای برای جذب بازیکن دیگر نداریم. بهروز جعفری با ما قرارداد داشت و حالا که مصدومیتش تمام شد در تیم ماند. نادر حنیفی هم پس از پایان خدمتش به تیم ما برگشت.

قرارداد دروازه بان برزیلی تمدید شد؟

بله با گرتو قرارداد را تمدید کردیم.ضمن اینکه قرار است یک بازیکن راس برزیلی هم هفته آینده همراه با او به ایران بیاید تا در صورت قبولی در تست پزشکی با او قرارداد ببندیم.

وضعیت کادرفنی به چه نحوی است؟

به جز علی خسروی که از جمع ما جدا شده است بقیه اعضای کادرفنی همان نفرات قبلی هستند.ضمن اینکه کارلوس قرار است به طور کامل در تیم ما حضور داشته باشد.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قاسم دوشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

جواد جان این همه مربی جوان تو ایران داریم بعد همش میگی کارلوس که فقط دنبال پول و عرباست…

تبریزی دوشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

دو ساله داری تیم دبیری رو با این همه هزینه هفتم و هشتم میکنی!! حداقل بازیکنای بومی رو بازی بده تا برای تبریز خوب باشه نه اینکه همش دنبال بازیکن و مربی خترجی هستی