کد خبر : 66379
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395 - 9:58
دسته‌بندی نشده
-

جلسه هیات مدیره گیتی پسند امشب برگزار می شود

جلسه هیات مدیره گیتی پسند امشب برگزار می شود
اگر اتفاق خاصی رخ نداده و همه اعضا برای حضور در جلسه آماده باشند، هیات مدیره باشگاه گیتی پسند امشب دور هم جمع شده تا در مورد وضعیت تیم های این باشگاه تصمیم گیری شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اگر اتفاق خاصی رخ نداده و همه اعضا برای حضور در جلسه آماده باشند، هیات مدیره باشگاه گیتی پسند امشب دور هم جمع شده تا در مورد وضعیت تیم های این باشگاه تصمیم گیری شود. همه چیز در مورد شرایط تیم فوتسال گیتی پسند به این جلسه بستگی دارد اما شواهد حاکی از تیمداری گیتی پسند در فوتسال است. طی روزهای گذشته مذاکراتی با باشگاه ماهان تندیس صورت گرفت اما این شرکت قصد در اختیار گرفتن کامل امتیاز را داشت در حالی که گیتی پسندی ها قصد واگذاری تبلیغات روی پیراهن را داشتند که به نظر می رسد در اینباره توافق صورت نگرفته است. بر طبق شنیده ها هیات مدیره گیتی پسند احتمالا با فروش امتیاز تیم فوتبال باشگاه موافقت کرده و تمرکز خود را معطوف به تیم فوتسال می کند چرا که برند گیتی پسند را با فوتسال می شناسند و حداقل برای این فصل می توان با هزینه فروش تیم دسته دومی فوتبال، هزینه های فوتسال را تامین کرد و تیم برای قهرمانی بست. از سوی دیگر عدم صدور رضایتنامه برای بازیکنانی مثل جاوید، محمدی و عالیقدر که برای چندمین بار در هفته گذشته آن را به باشگاه ارائه دادند نشانه هایی دیگر از تیمداری گیتی پسند در فوتسال است. شنیده می شود با قطعی شدن این قضیه به احتمال زیاد رضا لک به عنوان سرمربی در این تیم خواهد ماند.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

تورو قرآن طاهریو بیرونش کنین با این تصمیم کل ایران دعا تون میکنن همه رو بدبخت کرده شماها ک مذهبى هـستین فکر أخرت هم باشین اقاى جنتى طاهرى کارى بات کرده که بازیکنا باهات بد حرف میزنن و برات پیغام تهدید میدن دیگه تمومش کن طاهرى بره راحت قهرمان میشین

نام ... دوشنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

شیره مادرت حلالت جنتی فقط داداشمون راست میگه به قرآن بیرونش کنی تیم امسال از این رو به اون رو میشه.

نام ... سه شنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۷:۳۵

آقای جنتی اگر به فکر اعتبار و آبرویت هستی بایستی این آقای طاهری را عزل کنی چون واقعا لیاقت و شایستگی این پست را ندارد وهیچیک از بازیکنان دیگر اورا قبول ندارند.