کد خبر : 67014
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1395 - 15:34
دسته‌بندی نشده
-

افتخاری منکر حضور بازیکنان ایرانی در جام رمضان امارات شد!

افتخاری منکر حضور بازیکنان ایرانی در جام رمضان امارات شد!
در حالی که تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران با تیم‌های اماراتی برای حضور در مسابقات جام رمضان قرارداد بسته‌اند، رئیس کمیته فوتسال حضور ایرانی‌ها در این جام را تکذیب کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چند بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در طول یک ماه گذشته با بعضی از تیم‌های اماراتی برای حضور در جام رمضان این کشور قرارداد بستند و قرار بود با شروع ماه رمضان، راهی این کشور شوند.

این اقدام واکنش کمیته فنی و توسعه را به دنبال داشت و عباس ترابیان رئیس این کمیته به شدت از ملی پوشان و کمیته فوتسال انتقاد کرد. ترابیان در مصاحبه هفته گذشته خود هشدار داد که این کار به ضرر فوتسال ایران و تیم ملی تمام خواهد شد.

با وجود گذشت چند روز از ماه مبارک رمضان، سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. افتخاری که به خاطر این کار ملی پوشان تحت فشار قرار دارد، منکر حضور آنها در امارات شد و گفت: تا این لحظه (صبح روز دوشنبه) هیچ بازیکنی به امارات نرفته است.

وی افزود: سرمربی تیم ملی هم در ایران است. من امروز با ایشان جلسه داشتم. حضور بازیکنان و سرمربی تیم ملی در امارات را تکذیب می‌کنم.  انتظار دارم به واقعیت‌ها بیشتر توجه شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شاید تا حدودی بتوان حرفهای افتخاری را دست دانست چرا که هنوز هیچکدام از ملی پوشان ایرانی به امارات نرفته اند اما ظرف چند روز آینده و با توجه به قراردادی که دارند راهی این مسابقات خواهند شد و خبری از لغو حضور آنها نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.