کد خبر : 67944
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1395 - 3:32
دسته‌بندی نشده
-

نجاریان: پرطرفدارترین تیم ایران هستیم و انتظارات از ما بالاست/ پس از طاهری، جذب دو بازیکن دیگر در دستور کار شهروند قرار دارد

نجاریان: پرطرفدارترین تیم ایران هستیم و انتظارات از ما بالاست/ پس از طاهری، جذب دو بازیکن دیگر در دستور کار شهروند قرار دارد
مدیر عامل تیم فوتسال شهروند ساری آخرین وضعیت تیمش در نقل و انتقالات این فصل را تشریح کرد.

مدیر عامل تیم فوتسال شهروند ساری در گفتگو با  پایگاه خبری فوتسال ایران آخرین وضعیت تیمش در نقل و انتقالات این فصل را تشریح کرد.

سعید نجاریان اظهار کرد: در طول چند هفته اخیر مذاکراتی را با محمد طاهری بازیکن با اخلاق و با کیفیت فوتسال کشورمان داشتیم که شنبه شب پس از توافق نهایی، قرارداد رسمی خود را با وی امضا کردیم.

نجاریان در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال جذب بازیکنان دیگری هستند یا خیر، گفت: با چند بازیکن خوب دیگر که ستاره های تیم خود بوده اند در حال مذاکره هستیم که قطعا دو نفر از آنها را جذب خواهیم کرد.

وی در خصوص لیست خروجی باشگاه شهروند اذعان کرد: با توجه به نتایج دور از انتظار و دور از شان باشگاه و هواداران شهروند که در سال های قبل حاصل شد، شخصا تصمیم گرفتم تا چند بازیکن با کیفیت غیر بومی را به تیم اضافه کنم.البته لیست خروجی شهروند بستگی به جذب بازیکنان نیز دارد. مطمئنا بازیکنان تاثیرگذار فصل قبل را حفظ خواهیم کرد.

مدیرعامل شهروند ساری در پایان یادآور شد: پرطرفدارترین تیم فوتسال ایران هستیم و انتظارات از ما بالاست اما در فصل نقل و انتقالات ، با توجه به بضاعت محدود مالی مان بازیکن جذب می کنیم و با برنامه هایی که پیش بینی کرده ایم، انشاا… تیمی را خواهیم بست که با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در انتهای فصل در جمع مدعیان حضور داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجتبي ژيان یکشنبه , ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

محبوب ترین و پر طرفدارترین تیم ایران علم و ادب است
و این مطلب نیز از لحاظ آمار اثبات شده است

مجید-شهروند یکشنبه , ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴

درود بر شهروند ساری قدیمی ترین و پرطرفدارترین تیم فوتسال کشور
فصل قبل تو گلزنی خیلی ضعیف بودیم این خرید واقعا لازم بود محمدطاهری ستاره فوتسال ایرانه دست نجاریان درد نکنه