کد خبر : 68124
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1395 - 17:10
-

دبیری:امسال به جایگاه اول تا سومی فکر می کنیم/همه برنامه ریزی های باشگاه محقق شده است

دبیری:امسال به جایگاه اول تا سومی فکر می کنیم/همه برنامه ریزی های باشگاه محقق شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: امسال در آماده‌سازی تیم دبیری از سایر تیم‌ها پیشقدم بوده و تیم ما به همراه تیم تاسیسات‌دریایی تهران اولین تیم‌هایی بودند که تمرینات خود را آغاز کردند. وی گفت: یک اردوی یک هفته‌ای در شهرهای اردبیل و سرعین برگزار کردیم که از لحاظ آماده‌سازی تیم اردوی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: امسال در آماده‌سازی تیم دبیری از سایر تیم‌ها پیشقدم بوده و تیم ما به همراه تیم تاسیسات‌دریایی تهران اولین تیم‌هایی بودند که تمرینات خود را آغاز کردند.

وی گفت: یک اردوی یک هفته‌ای در شهرهای اردبیل و سرعین برگزار کردیم که از لحاظ آماده‌سازی تیم اردوی بسیار خوبی بوده و نتایج مدنظر مربیان در این اردو به دست آمد.

فرزین دبیری در مورد جذب بازیکنان جدید در تیم دبیری عنوان کرد: حمید احمدی که بهترین عقب‌گیر آسیا است به تیم دبیری پیوسته و نادر حنیفی با پایان خدمت سربازی‌اش به تیم دبیری بازگشت و بهروز جعفری هم که به دلیل مصدومیت نتوانست سال گذشته تیم را همراهی کند، امسال در تیم دبیری حضور خواهد داشت و در کنار این سه بازیکن، یک بازیکن برزیلی هم به نام مورنو را جذب کرده‌ایم که سابقه بازی در لیگ روسیه را دارد.

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز خاطر نشان کرد: اکثر برنامه‌ریزی‌های باشگاه در سال‌های گذشته محقق شده است و سالی که قهرمان شدیم، تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و سال پیش نیز هدفگذاری قرار گرفتن در بین چهار تیم اول جدول بود که عملا هم به این هدف رسیدیم و امسال نیز به دنبال قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر بوده و نیم نگاهی هم به کسب عنوان قهرمانی داریم.

وی اضافه کرد: مربیان مجرب و بازیکنان خوبی در تیم دبیری حضور دارند و کسب قهرمانی تیم دور از دسترس نیست و‌ به دنبال شروع خوب در مسابقات بوده و پیش از آغاز لیگ برتر، چند بازی دوستانه مطلوب نیز برگزار خواهیم کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریزی دوشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

بله مربیان مجرب در سطح جهانی مثل حکاک و اصغری مقدم داری!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ