کد خبر : 68163
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1395 - 12:16
-

رحمانی:امتیاز کامل تیم قم به یاسین واگذار شد/ امسال تیم را برای قهرمانی نمی بندیم/رفتن وفایی مهم نیست /هیچ بازیکن غیر بومی جذب نمی کنیم/کوهستانی قطعا می ماند/در مورد کادرفنی هفته بعد تصمیم می گیریم

رحمانی:امتیاز کامل تیم قم به یاسین واگذار شد/ امسال تیم را برای قهرمانی نمی بندیم/رفتن وفایی مهم نیست /هیچ بازیکن غیر بومی جذب نمی کنیم/کوهستانی قطعا می ماند/در مورد کادرفنی هفته بعد تصمیم می گیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین قم با اعلام خبر واگذاری کامل امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال قم به یاسین تصریح کرد:‌ مدیران استان قم بالاخره بعد از پانزده سال این تصمیم مهم را گرفتند و امتیاز کامل تیم به هلدینگ یاسین واگذار شد. این در حالی است که ما سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین قم با اعلام خبر واگذاری کامل امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال قم به یاسین تصریح کرد:‌ مدیران استان قم بالاخره بعد از پانزده سال این تصمیم مهم را گرفتند و امتیاز کامل تیم به هلدینگ یاسین واگذار شد. این در حالی است که ما سال گذشته تنها اسپانسر تیم بودیم اما در آینده، رویکرد جدیدی در مدیریت باشگاه را در پیش می‌گیریم.البته باید به این نکته اشاره کنم که کارهای این انتقال انجام شده اما اعلام آن به صورت رسمی در نشست خبری از جانب مدیران اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد شد.

وی افزود:‌ امسال نمی‌توانیم تیم را برای قهرمانی ببندیم چون زمان زیادی را از دست داده‌ایم. سال گذشته نیز نمی‌توانستیم این کار را بکنیم چون تنها اسپانسر تیم بودیم. همچنین فهمیدیم بین رتبه دوم و دوازدهم هیچ فرقی ندارد؛ اما برای قهرمان شدن فاکتورهای زیادی را باید پیاده کنیم بنابراین تصمیم گرفتیم امسال تیم را از پایه بسازیم. حالا علیرضا وفایی از قم رفت، مهم نیست. بقیه هم اگر می‌خواهند، می‌توانند بروند. می‌گویند وفایی برای ارم کیش بود. فلانی را ماهان تندیس ساخت. هر کدام از بازیکنان فعلی برای یکی از اسپانسرهای سابق است اما ما می‌خواهیم وفایی‌های خودمان را بسازیم. من به هواداران قمی قول می‌دهم. هنوز بازیکن موثری از نظر اخلاقی، فنی و انضباطی از تیم جدا نشده است.

مدیرعامل باشگاه یاسین قم همچنین از آغاز کار گسترده در زمینه فوتسال پایه خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ آکادمی و مدرسه فوتسال یاسین تاسیس خواهد شد. برای ما اشتغال‌زایی از طریق ورزش اهمیت دارد. از همین رو بازیکنی که وارد یکی از تیم‌های ما می‌شود، ابتدا به استخدام هلدینگ یاسین در می‌آید و اگر روزی نتوانست بازی کند، خیالش راحت است که بیمه، کار و حقوق ماهیانه‌اش را دارد.

رحمانی همچنین درباره عملکرد ضعیف یاسین در فصل نقل و انتقالات از جمله ناکامی در جذب تقی‌زاده، گفت: ما با سعید تقی‌زاده مذاکره کردیم اما چون زمان گذشته بود، به ما ملحق نشد. این بازیکنان دنبال تیمی هستند که برای قهرمانی بسته شود اما همانطور که گفتم ما ابتدا به دنبال ساخت تیمی اخلاقی و حرفه‌ای هستیم تا در نهایت به قهرمانی برسیم. با این حال امسال هیچ بازیکن غیربومی را جذب نخواهیم کرد و می‌خواهیم بازیکنان گمنام را بیاوریم و تیم را از پایه بسازیم. هفته آینده نیز فراخوان عمومی برای استعدادیابی اعلام  می‌شود. استعدادهایی هم که جذب می‌شوند از کوچه پس کوچه‌های قم خواهند بود. مگر وفایی و عروجی از کجا آمدند؟

رحمانی در پایان در مورد وضعیت غیاثی سرمربی و کوهستانی کاپیتان تیم، اظهار کرد: هیات مدیره هفته آینده در مورد ادامه همکاری با آقای غیاثی تصمیم‌گیری خواهد کرد. در مورد کوهستانی هم باید این اطمینان خاطر را به هواداران بدهم که این بازیکن قطعا در یاسین خواهد ماند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قمی اصیل سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

دمتون گرمممممممممممممم
قمی اصیل همینو میخواد

هوادار سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

کوهستانی هم بدید بره به جایی بر نمیخوره

قم مهد فوتسال سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

اولش شاید آبرومون بره تو مملکت اما خب عوضش کار درست و حسابی جم میشه
اما کوهستانی و هاشم و ناصر رو نگذارید برن
اونا دلشون با قمه خدا میدونه

رضا سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

باز چه نقشه ای تو سرته مدیره جوان ؟؟ پارسال با همین کلمات بازی کردین آخرش هیچی به هیچی و جادوگرو دادی رفت . تا فاتحه تیمو نخونی دست بردار نیستی ؟؟

فرهاد سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

ملوم نیست کار اینا چیه تو اون شرکت که زودی پولدار شدن یکی ۳۰ سالشون بیشترم نیست
خداوکیلی اگه پولدون حلاله تو فوتسال بزارید

امیر سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

الانشم دیره خواهشا کارارو ب تاخیر نندازید.
حداقل دو سه تا بازیکن با تجربه به تیم اضافه کنید تا کم تجربه ها با روحیه بیشتر برا لیگ آماده بشن.

نام ... سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

یاسین به لیگ یک خوش امدی

نام ... سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

امسال برای بقا باید بجنگیم

علی سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

نمیدونم چرا هر کی میاد اسپاتسر فوتسال قم میشه میاد تیمو از پایه بسازه پس ما کی باید قهرمان شیم؟

نام ... سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

ناصر و هاشم از کی شدن بازیکن حسابی !!!!!!!

فوتسال قم سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

فعلا مسیر مسیری هست که به نظر جذاب و خوبه. از آقا رحمانی خیلی خوشم میاد چون تونست جلوی تفکر قدیمی برخی افراد سودجو که به ظاهر هوادار و دلسوز فوتسال بودند ولی در باطن تبر به ریشه فوتسال قم میزدند ایستادگی کرد. ولی آقای رحمانی یادت نره این آدمایی که شما میخوای جلوی منافعشون وایستی خیلی خطرناک هستند. خودت رو برای یک ماراتن سخت آماده کن. حاج ممد شفیعی که همه فوتسال دوستا دعای خیر پشت سرش دارن از دست این آدما خسته شد و علنن تو برنامه ورزشی استان گفت دیگه خسته شدم. امیدوارم شما خسته نشی. این آدما ممکنه با روابط و پول هر کارشکنی علیه شما بکنن و هوادارایی که سالن میان و انگشت شمار پرسر و صدا و شعار گو هستند رو تهییج کنن. از این شایدها زیاده ولی شما نشون دادی جوون مدبری هستی. امیدوارم موفق باشی از صمیم قلب خواستار ساخته شدن وفایی هایی هستیم که اخلاق حسن زاده ای داشته باشن. ایشالا امسال تیم بتونه تو لیگ رتبه خوبی کسب کنه و خدایی نکرده سقوط نکنه اما بی صبرانه منتظر بنای جدید تو فوتسال قم هستیم. ♥

Saeed چهارشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۲۳

بسی خندیدیم…. اگر بساز بسازه لطفا خودتونو بسازین جناب رحمانی….هه