کد خبر : 68397
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1395 - 17:21
-

شهروند ساری برای فصل جدید استارت زد/ نجاریان: سالن سید رسول حسینی جای باج دادن به هیچ تیمی نیست

شهروند ساری برای فصل جدید استارت زد/ نجاریان: سالن سید رسول حسینی جای باج دادن به هیچ تیمی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تمرینات تیم فوتسال شهروند ساری جهت آماده سازی بمنظور حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور عصر شنبه در سالن مرحوم بهروش ساری آغاز شد.سعید نجاریان مدیرعامل این تیم قبل از شروع تمرین در جمع بازیکنان حدود ۲۰ دقیقه صحبت کرد.وی حضور در جمع تیم های نیمه بالای جدول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تمرینات تیم فوتسال شهروند ساری جهت آماده سازی بمنظور حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور عصر شنبه در سالن مرحوم بهروش ساری آغاز شد.سعید نجاریان مدیرعامل این تیم قبل از شروع تمرین در جمع بازیکنان حدود ۲۰ دقیقه صحبت کرد.وی حضور در جمع تیم های نیمه بالای جدول را هدف اصلی این باشگاه در فصل پیش رو عنوان کرد و گفت: سال گذشته تیمی بسته بودیم که حداقل انتظارات را برآورده نکرد اما امسال دیگر نباید شاهد چنین روزهایی باشیم.
نجاریان ادامه داد: بازیکنانی چون حمیدرضا ره انجام، مراد ناظری، امیرحسین کلبادی نژاد، محمد رضا کرد و مهدی قلی زاده با وجود سن کمی که دارند اما هر کدام شان سابقه بازی چندین ساله در لیگ برتر را دارا هستند و کم تجربه به حساب نمی آیند.
وی اضافه کرد: در کنار این جوانان، بازیکنانی مثل منتظر، لطفی، عظیمایی، طاهری، مرتضوی و بلباسی کوه تجربه هستند و این ترکیب با اضافه شدن چند بازیکن با کیفیت دیگر برای هدفی که مد نظر ماست، ایده آل است.
نجاریان در خاتمه تاکید کرد: یادم می آید در سال های دور در سالن سید رسول حسینی بیش از ۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده بودیم و باید امسال به آن روزها برگردیم. سالن سید رسول حسینی جای باج دادن به هیچ تیمی نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار شهروند شنبه , ۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

درود بر شهروند ساری
درود بر قلعه عقابها