کد خبر : 68730
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 تیر 1395 - 19:35
-

رتبه تاسیسات دریایی در جام باشگاه های آسیا؟

رتبه تاسیسات دریایی در جام باشگاه های آسیا؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ، تنها ۹ روز تا آغاز جام باشگاه های آسیا زمان باقی مانده است و تاسیسات دریایی برای شرکت در آن، سه شنبه هفته آینده تهران را به مقصد بانکوک تایلند ترک می کند. دریایی ها در این دوره از مسابقات در گروه B با تیم های المیادین لبنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ، تنها ۹ روز تا آغاز جام باشگاه های آسیا زمان باقی مانده است و تاسیسات دریایی برای شرکت در آن، سه شنبه هفته آینده تهران را به مقصد بانکوک تایلند ترک می کند.
دریایی ها در این دوره از مسابقات در گروه B با تیم های المیادین لبنان و الملک ازبکستان قرار گرفته اند.
شاگردان شمسایی در اولین مسابقه خود، بیست و پنجم تیر به مصاف الملک ازبکستان خواهند رفت.
تاسیسات دریایی در آخرین دوره این مسابقات که در اصفهان برگزار شد در فینال مقابل القادسیه کویت پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید.
در مسابقات پیش رو نیز تیم های ناگویای ژاپن، چونبوری تایلند، السد قطر و نفت الوسط عراق مدعیان اصلی هستند. القادسیه کویت به دلیل تعلل در ارسال مدارک از حضور در این دوره محروم شده است.
تاسیساتی ها نیز امسال با تغییرات گسترده نسبت به سال قبل وارد مسابقات می شوند. بازیکنان شاخصی چون کشاورز، احمدی و حسن زاده جدا شده اند و باید دید شمسایی با بازیکنان جدیدی که جذب کرده است می تواند قهرمانی را تکرار کند یا نه.
شما می توانید با مراجعه به بخش نظرسنجی پایگاه خبری فوتسال، نظرتان را راجع به رتبه تاسیسات دریایی در این مسابقات به ثبت برسانید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گیتی پسند قهرمان پنجشنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

رتبه هشتم رو چرا نذاشتید؟؟!! هشتم میشن!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

. پنجشنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

خیلی بی نمکی مثلا قهرمان