کد خبر : 68846
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395 - 9:48
-

نام های متعدد برای تیم های پایه

نام های متعدد برای تیم های پایه
با توجه به در پیش بودن مسابقات بین المللی فوتسال در رده‌های سنی زیر ۲۰ و زیر ۱۷ سال، انتخاب کادر فنی برای این تیم‌ها همواره یکی از دغدغه‌های فوتسال ایران در ماه‌های گذشته بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با توجه به در پیش بودن مسابقات بین المللی فوتسال در رده‌های سنی زیر ۲۰ و زیر ۱۷ سال، انتخاب کادر فنی برای این تیم‌ها همواره یکی از دغدغه‌های فوتسال ایران در ماه‌های گذشته بوده است. هرچند پیش از این و در زمان فعالیت «خسوس کاندلاس» در تیم ملی، وی به صورت همزمان سرمربی تیم‌های پایه هم بود ولی کمیته فنی و توسعه در جلسات خود قانونی را تصویب کرد که مانع کار همزمان سرمربی تیم ملی در تیم‌های پایه شود.بر این اساس سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی فعلی تیم ملی جلساتی را با سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال و عباس ترابیان رئیس کمیته فنی برگزار کرد و در نهایت مقرر شد تا دو کادر مجزا برای تیم‌های زیر ۲۰ و زیر ۱۷ سال پیش بینی شود.ناظم الشریعه پیش از این تلاش زیادی داشت تا به سبک خسوس خودش هدایت این تیم ها را بر عهده بگیرد که با مخالفت کمیته فوتسال روبرو شد. حتی پیشنهاد مدیریت فنی او هم مورد قبول واقع نشد تا کمیته فوتسال تلاش زیادی برای استقلال این دو تیم از تیم های پایه داشته باشد با این حال نام های مختلفی برای هدایت این دو تیم مطرح شده است.محمود خوراکچی،حمید شاندیزی،محسن خبیری و علی صانعی از جمله چهره هایی هستند که از آنها برای هدایت تیم های پایه نام برده می شود.در این بین نام حمید شاندیزی بیش از بقیه به گوش رسیده و احتمال اینکه علی صانعی نز به عنوان حلقه اتصال این تیم ها با تیم بزرگسالان روی نیمکت یکی از این دو تیم بنشیند زیاد است. از سوی دیگر مصطفی عمادی که در سالهای گذشته نیز هدایت تیم امید را بر عهده داشته از شانس های نشستن روی صندلی مربیگری یکی از این تیم ها ست. روایت دیگر اما حضور علی رعدی و ناصر صالح مربیان و مدرسان پیشکسوت فوتسال ما در این دو تیم است که به نظر کمیته فوتسال با توجه به مشی مدرس بودن آنها برای برای رسیدن به این صندلی ها شایستگی مناسب را دارند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

بابا از مربیهاى جوون استفاده کنین أینا اگه مربى بودن الان تو لیگ برتر مربى بودن فقط بلدن تئورى درس بدن و حرف بزنن خدا وکیلى خیانت نکنین