کد خبر : 69078
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تیر 1395 - 15:17
-

رئیسی: پنج بازیکن خوب و باتجربه را از دست داده ایم/ تنها به قهرمانی آسیا فکر می کنیم

رئیسی: پنج بازیکن خوب و باتجربه را از دست داده ایم/ تنها به قهرمانی آسیا فکر می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید رئیسی پیش از اعزام به مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا گفت: شرایط خوبی داریم. پس از مسابقات جام باشگاه های جهان مصمم شدیم تا به جز قهرمانی در آسیا به موضوع دیگری فکر نکنیم. همه تیم در سلامت کامل هستند و آماده حضور در مسابقات هستند. وی افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید رئیسی پیش از اعزام به مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا گفت: شرایط خوبی داریم. پس از مسابقات جام باشگاه های جهان مصمم شدیم تا به جز قهرمانی در آسیا به موضوع دیگری فکر نکنیم. همه تیم در سلامت کامل هستند و آماده حضور در مسابقات هستند.
وی افزود: باشگاه تاسیسات حمایت کافی از تیم داشته است و امیدواریم این بار نیز مثل همیشه دست پر از مسابقات بازگردیم.
رئیسی در خصوص جذب بازیکنان جدید تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای فصل جدید مسابقات گفت: پنج بازیکن خوب و باتجربه را از دست داده ایم اما با جذب چند نیروی جدید تیمی جوان و باتجربه برای مسابقات جام باشگاه های آسیا داریم. به هماهنگی لازم رسیده ایم و مشکل خاصی نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهان سه شنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

خیلى جالبه همه تاسیساتى ها بطور هماهنگ مصاحبه میکنند میگن ۵ بازیکن تیم رفتند!!!خخخخ خوب چرا نمگید چهار تا بازیکن ملى پوش گرفتید؟؟؟!!!!! تو همین سایت اسامى ورودى و خروجى نوشته فقط موندم چرا اینقدر دنبال فریب أفکار عمومى هستید؟؟!!! نکنه بعد از هشتم شدن همتون ترسیدین!!؟؟؟؟