کد خبر : 69215
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1395 - 17:33
-

طیبی:قهرمانی مهمتر از آقای گلی است

طیبی:قهرمانی مهمتر از آقای گلی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی پیش از شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: تیم تاسیسات شرایط خوبی برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا دارد. مجموعه تیم تلاش می کند تا از قهرمانی سال گذشته دفاع کند و قهرمان شود. وی با اشاره به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی پیش از شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: تیم تاسیسات شرایط خوبی برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا دارد. مجموعه تیم تلاش می کند تا از قهرمانی سال گذشته دفاع کند و قهرمان شود.
وی با اشاره به حریفان آسیایی تیم فوتسال تاسیسات افزود: مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا همیشه شرایط سختی دارد و همه تیم ها با قدرت در این جام شرکت می کنند. این مسابقات سخت تر از رقابتهای جام ملت های قاره برگزار می شود چرا که باشگاه ها از بازیکنان خارجی استفاده می کنند.
بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: پس از مسابقات جام باشگاه های جهان حدود ۱۰ روز با همه بازیکنان تمرین کردیم در حالی که پیش از آن بازیکن مصدوم داشتیم.
طیبی در خصوص کسب عنوان “آقای گلی” آسیا افزود: موفقیت در مسابقات جام باشگاه ها مهم است. باید ماموریت خود را انجام هیم و هر عنوانی هم به دست بیاید محصول زحمت مجموعه تیم است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.