کد خبر : 69275
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1395 - 18:38
-

پخش زنده مسابقات جام باشگاه ها از شبکه ورزش

پخش زنده مسابقات جام باشگاه ها از شبکه ورزش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از روابط عمومی شبکه ورزش سیما، دیدارهای فوتسال جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۶ از ۲۵ تیر تا ۲ مرداد به میزبانی تایلند برگزار می شود. در این رقابت ها که با حضور ۱۲ تیم و در ۴ گروه برگزار می شود تیم های چونبوری تایلند، ناگویا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از روابط عمومی شبکه ورزش سیما، دیدارهای فوتسال جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۶ از ۲۵ تیر تا ۲ مرداد به میزبانی تایلند برگزار می شود. در این رقابت ها که با حضور ۱۲ تیم و در ۴ گروه برگزار می شود تیم های چونبوری تایلند، ناگویا ژاپن و وایس ویپرز استرالیا در گروه A؛  الملک ازبکستان، تأسیسات دریایی و المیادین لبنان در گروه گروه B؛ نفت الوسط عراق، دالیان یوآن چین و دیبا الحسین امارات در گروه C؛ و  صناخانه هوآ ویتنام، السد قطر و تایپاور چین تایپه در گروه D به مصاف هم می روند.

شبکه ورزش سیما علاوه بر پخش مستقیم دیدارهای تیم تاسیسات دریایی، نماینده کشورمان، در این جام دیدارهای مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و رده بندی و فینال را نیز به صورت مستقیم برای علاقمندان به فوتسال روی آنتن خواهد برد.

گفتنی است اولین بازی تیم تاسیسات دریایی در مرحله گروهی این جام،  مقابل الملک ازبکستان خواهد بود. علاقمندان می توانند این بازی را ساعت ۱۴:۳۰ جمعه ۲۵ تیر به صورت مستقیم از شبکه ورزش سیما تماشا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جمعه , ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲:۲۰

دمش گرم شبکه ورزش

ساوه جمعه , ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

مسخره کردید مردم را.چرا پخش نمیکنید بازیها را

وحید یکشنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

کجا پخش میشه خجالت بکشید از روی مردم