کد خبر : 69656
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1395 - 9:53
-

ووگویچ:در برابر تاسیسات فقط به دنبال نتیجه هستیم نه بازی زیبا

ووگویچ:در برابر تاسیسات فقط به دنبال نتیجه هستیم نه بازی زیبا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال المیادین لبنان می‌گوید در بازی برابر تاسیسات دریایی به فکر نتیجه است نه بازی زیبا. در ادامه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا امروز شنبه دو تیم المیادین لبنان و الملیک ازبکستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال المیادین لبنان می‌گوید در بازی برابر تاسیسات دریایی به فکر نتیجه است نه بازی زیبا.
در ادامه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا امروز شنبه دو تیم المیادین لبنان و الملیک ازبکستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. با این نتیجه تاسیسات دریایی صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد ولی برای تعیین صدرنشین فردا یکشنبه باید به مصاف تیم المیادین برود.

«واسکو ووگویچ» سرمربی المیادین بعد از تساوی تیمش درباره این بازی گفت: ما در این بازی شایسته پیروزی بودیم زیرا فرصتهای خوبی برای گلزی داشتیم ولی گاهی اوقات شانس درباره نتیجه تصمیم می‌گیرد.

وی افزود: بازیکنانم عملکرد خوبی در این مسابقه داشتند و من به خاطر نحوه بازی از آنها راضی هستم. چیزهای کوچک گاهی اوقات سرنوشت مسابقات را تغییر می دهند.

سرمربی المیادین در خصوص دیدار فردای تیمش با تاسیسات دریایی ایران گفت: فردا هدف اصلی من نتیجه است نه بازی زیبا. آنها (تاسیسات دریایی) مدافع عنوان قهرمانی هستند و ما احترام زیادی برایشان قائل هستیم. آنها تیم برگزیده‌ای هستند ولی من به بازیکنانم می‌گویم که خودشان را باور کنند.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.