کد خبر : 69983
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 - 17:09
-

بلو:رقابت در لیگ قوی ایران ، هیجان انگیز و لذت بخش است

بلو:رقابت در لیگ قوی ایران ، هیجان انگیز و لذت بخش است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن برزیلی تیم فوتسال مس سونگون با ابراز خرسندی از بازگشت دوباره به این تیم گفت: لیگ ایران یکی از قوی ترین لیگ های دنیاست و رقابت در این لیگ هیجان انگیز و لذت بخش است. پاتریک ویرا لو ملقب به بلو که فصل گذشته نمایشی درخشان در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن برزیلی تیم فوتسال مس سونگون با ابراز خرسندی از بازگشت دوباره به این تیم گفت: لیگ ایران یکی از قوی ترین لیگ های دنیاست و رقابت در این لیگ هیجان انگیز و لذت بخش است.

پاتریک ویرا لو ملقب به بلو که فصل گذشته نمایشی درخشان در ترکیب لاله های نارنجی داشت و به عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ هم برگزیده شد ، با اعلام این مطلب افزود: فصل خوبی را با مس سپری کرده ام ، ما سال گذشته می توانستیم قهرمان شویم اما در هفته ای آخر کم آوردیم تا قهرمانی از دستمان برود ، امسال اما تلاش خودمان را می کنیم تا اشتباهات قبلی را تکرار نکنیم و موفقیتی را که مد نظرمان است به دست آوریم.
بلو در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کادرفنی خوب و با دانشی داریم و من در کنار این کادر و بازیکنان خوبی که دوستان من هستند احساس راحتی می کنم و با کمک هم امسال را سالی خوب برای هواداران خوهیم ساخت.
این برزیلی خوش تکنیک و گلزن با قدردانی از حمایت های هواداران خونگرم تبریزی ، از آنان خواست امسال هم در کنار تیم مس سونگون در راه کسب موفقیت های جدید باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.