کد خبر : 69957
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 - 13:12
-

دیدار تدارکاتی یاسین پیشرو و گیتی پسند

دیدار تدارکاتی یاسین پیشرو و گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: تیم فوتسال یاسین پیشروی قم امروز در دیداری تدارکاتی به دیدار گیتی پسند اصفهان می‌رود. مهدی رضایی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال یاسین پیشرو در حال آماده سازی برای حضور در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: تیم فوتسال یاسین پیشروی قم امروز در دیداری تدارکاتی به دیدار گیتی پسند اصفهان می‌رود.
مهدی رضایی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال یاسین پیشرو در حال آماده سازی برای حضور در این رقابت‌ها است و تمرینات این تیم در قم در حال برگزاری است.

وی افزود: یاسین پیشرو روز گذشته در سالن شهید حیدریان قم تمرین کرد و محمدرضا حیدریان به عنوان سرمربی یاسین شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده است و با گذشت زمان میزان آمادگی تیم به سطح ایده آل نزدیک می‌شود.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: در راه آماده سازی تیم، قرار است امروز دیداری تدارکاتی با تیم گیتی پسند اصفهان داشته باشیم و این بازی عصر امروز دوشنبه به میزبانی تیم گیتی پسند برگزار می‌شود و فرصت خوبی برای محک بازیکنان است.

رضایی بیان داشت: تیم یاسین پیشرو هفته گذشته اردویی در شهر شاهرود برپا کرد و ۲بازی تدارکاتی در این شهر انجام داد و امیدواریم تا زمان برگزاری نخستاین بازی لیگ برتر برابر تیم فرش آرا شرایط تیم بهتر شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ترکیب اصلی و نهایی تیم مشخص نیست اما در یکی دو روز آینده این اتفاق رخ می‌دهد و تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه برای حضور موفق در لیگ برتر بسته خواهد شد.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم تصریح کرد: قرار است مطالبات بازیکنان و کادر فنی یاسین پیشرو از فصل گذشته نیز در روزهای آتی پرداخت شود تا نگرانی بابت این موضوع نزد بازیکنان وجود نداشته باشد.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.