کد خبر : 70018
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1395 - 18:23
دسته‌بندی نشده
-

رحمانی: مقابل گیتی پسند عملکرد خوبی داشتیم/ امسال از یاسین انتظاری نداشته باشید

رحمانی: مقابل گیتی پسند عملکرد خوبی داشتیم/ امسال از یاسین انتظاری نداشته باشید
مدیر عامل باشگاه یاسین قم می گوید تیمش مقابل گیتی پسند عملکرد قابل قبولی داشته اما نباید از این تیم در مسابقات لیگ برتر انتظاری داشت.

علی رحمانی مدیر عامل یاسین قم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران بعد از دیدار تدارکاتی با گیتی پسند اصفهان گفت: اولا تشکر میکنم از هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند که از ما برای این بازی دعوت کردند. به نظر من بازی بسیار خوبی بود. هر دوتیم به شکل خوبی یک عیار سنجی از بازیکنان خود داشتند. به هر حال گیتی پسند امسال بازیکنان صاحب نامی را در خدمت گرفته و محک خوبی بود برای کادر فنی گیتی پسند که تیم خود را مقابل یک تیم لیگ برتری امتحان کند، اما ما تیم خود را متاسفانه دیر تشکیل داده ایم و در این بازی توانستیم به نتیجه اصلی و ترکیب اصلی تیم خود برسیم چون در این بازی شناخت خیلی بهتری روی بازیکنانمان پیدا کردیم و در کل توقع چنین بازی را از بازیکنانمان نداشتیم و این نتیجه دور از انتظار ما بود زیرا بازیکنان ما به شکل بسیار عالی در این بازی عمل کردند.

رحمانی در ادامه به دلیل دیر بسته شدن تیم و استارت یاسین پیشرو اشاره کرد و ادامه داد: نظر مالکیت هلدینگ یاسین این بود که بتواند مالکیت تیم را به دست بگیرد ولی خوب واگذار شدن مالکیت شرایط خواست و زمان بر در حدی که ما از اواخر سال ٩۴ این موضوع را مطرح کردیم که در آخر حدود ۴ ماه این موضوع زمان برد. من جا دارد که این نکته را بگویم آرامش اصلی یک تیم به نظر من به جوی که مالکیت تیم میسازد بستگی دارد و همیشه در قم در ابتدا و انتهای یک فصل بشدت آرامش از دست می رفت به این معنا که ابتدای فصل تمرینات و…دیر آغاز می شد و در انتهای فصل هم باید همگان منتظر می ماندند که ببینند تکلیف تیم چه می شود. اواخر خرداد ماه بود که مدیر کل ورزش و جوانان قم به این واگذاری رضایت داد و ما کار خودمان را بصورت جدی آغاز کردیم و اولین کارهایی که کردیم برگردان اقای انصاری فرد که در بحث مدیرت بسیار به ما کمک کردن،بود. در گام بعدی فراهم کردن بستری برای حضور اقای حیدریان .

رحمانی در پایان درباره هدف و برنامه این فصل یاسین پیشرو به fut5al گفت: از یاسین پیشرو انتظار خاصی نباید داشت و نمیتوان مثل تیم هایی بزرگ لیگ از یاسین پیشرو انتظار غافلگیری داشت.  ما امسال بیشتر بر روی ساختار باشگاه تمرکز داریم تا بتوانیم بستر یک باشگاه حرفه ای را بنا کنیم. امسال ریل گذاری خواهیم کرد و منشور یاسین پیشرو را عملی میکنیم تا بتوانیم در سال بعد واگن های خودمان را بر روی ریل بگذاریم و به هدفمان برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

با این سرپرست و مربی فوتبال گذاشتنتون پیداست که نبایس انتظار داشته باشیم

نام ... دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

اتفاقا یاسین پیشرو قم از بچه های با انگیزه قمی ساخته شده . امروز که بازی گیتی و یاسین را نگاه میکردم به این تیم جوان به عنوان یک هوادر اصفهانی بالیدم چراکه واقعا نمایش خوبی داشت .اینم بگم که کاشکی یاسین قم عقد خواهر خواندگی میبستن . واقعا این دو تیم امروز مثل دو دوست رقابت کردن

نام ... دوشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳

عزیزم شما که قمی هستی نمیخاد از اسم اصفهانیا مایه بزاری و کامنت بزاری
کجاش قمیه و ب کجاش افتخار کردی،؟
همه بازیکنای قمی که در رفتن همرو دارید از تهران میارید چرا الکی میخاهید مردم قم و فریب بدید

نام ... سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

شما که کامنت گذاشتی میگی اصفهانی هستی .اصلاً تابلو هست بچه قمی هستی و با این تیم ارتباط داری که طرفداری میکنی همه تیم قم شده غیر بومی ضعیف.یا اینکه مثلاً از بچه ها قم اون رو حساب اینکه با انیر آبادی قامیل هست باید انتخاب بشه وگرنه باهاشون برخورد میشه خدا وکیلیباعث ننابودی فوتسال نباشید

نام ... سه شنبه , ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

از بچه ها قم حامد فراهانی که با امیر آبادی آشنا هست باید تو تیم انتخاب بشه