کد خبر : 70521
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 - 12:22
-

منصوری: گفته بودیم که قصد تیمداری نداریم ولی هیچکس باور نکرد/هزینه واگذاری در حد قرارداد یک بازیکن لیگ برتری است!

منصوری: گفته بودیم که قصد تیمداری نداریم ولی هیچکس باور نکرد/هزینه واگذاری در حد قرارداد یک بازیکن لیگ برتری است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کریم منصوری با تایید واگذاری تیم منصوری به دانشگاه آزاد گفت: ما دو هفته پیش با مسئولان دانشگاه آزاد به توافق رسیدیم و تقریبا سه روزی می‌شود که همه چیز رسمی شده است. قرار شد تا امروز پروسه واگذاری تیم تمام شود. وی تاکید کرد: ما از مدتها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کریم منصوری با تایید واگذاری تیم منصوری به دانشگاه آزاد گفت: ما دو هفته پیش با مسئولان دانشگاه آزاد به توافق رسیدیم و تقریبا سه روزی می‌شود که همه چیز رسمی شده است. قرار شد تا امروز پروسه واگذاری تیم تمام شود.

وی تاکید کرد: ما از مدتها پیش گفته بودیم که قصد تیمداری نداریم ولی هیچکس باور نکرد. دانشگاه آزاد تمریناتش را چند روزی است که آغاز کرده و به زودی لیست خود را تحویل کمیته فوتسال می‌دهد.
وی درباره اینکه چرا منصوری قید تیمداری را زده است، تاکید کرد: هر سال ما را گول می‌زدند و برای کمک وعده و وعید می‌دادند ولی هیچکس از ما حمایت نمی‌کرد. دو سال ما را بازی دادند و با وجود تصویب کمک به منصوری، از حمایت دریغ کردند.

مدیرعامل باشگاه شهید منصوری تصریح کرد: متاسفانه برای فوتسال ارزش قائل نیستند. الان امتیاز تیم ما واگذار شد. شنیده‌ام تیم میثاق هم در حال واگذاری است. تیم تاسیسات هم که از بودجه دولتی استفاده می‌کند و زمزمه‌هایی برای عدم تیمداری این باشگاه هم بود. به لطف مسئولان، استان تهران کم کم از فوتسال خالی می‌شود.

وی درباره مبلغ واگذاری شهید منصوری هم گفت: آنقدر قیمت فروش باشگاه پایین است که با گفتن آن آبروی فوتسال می‌رود. این مبلغ در حد مبلغ قرارداد یک بازیکن لیگ برتری است!

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

رکوردی جاودانه از اکبر تقوی
عمرا بتونه کسی اینهمه تیم منحل کنه