کد خبر : 71388
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 - 22:32
-

اولین پیروزی شمس با دانشگاه آزاد+ حواشی بازی

اولین پیروزی شمس با دانشگاه آزاد+ حواشی بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم دانشگاه آزاد که به دلیل دیر اضافه شدن به لیگ برتر، بازی هفته اولش در برابر شهرداری ساوه لغو شده بود ، عصر امروز در دیداری دوستانه برابر تیم دانشگاه تهران با نتیجه ۸ بر ۷ به برتری رسید . تمامی بازیکنان جدید اضافه شده به این تیم از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم دانشگاه آزاد که به دلیل دیر اضافه شدن به لیگ برتر، بازی هفته اولش در برابر شهرداری ساوه لغو شده بود ، عصر امروز در دیداری دوستانه برابر تیم دانشگاه تهران با نتیجه ۸ بر ۷ به برتری رسید .

تمامی بازیکنان جدید اضافه شده به این تیم از جمله فرهمند، بلوکی، رئیسی، اسفندیاری و کبیری در این بازی حضور داشتند . اسفندیاری گلر ملی پوش دانشگاه آزاد نیز بازوبند کاپیتانی را به دست بسته بود.

چند بازیکن تستی هم در این بازی حضور داشتند که فرصت زیادی برای خودنمایی پیدا نکردند .

ناهماهنگی بازیکنان جدید با سایر بازیکنان دانشگاه آزاد در این بازی کاملا مشهود بود و این مورد در لحظات متعددی باعث عصبانیت حسین شمس و محمود قاضی شده بود .

در این بازی احمد پری آذر به طور رسمی به عنوان یکی از مربیان تیم دانشگاه آزاد مشغول به کار شد. نکته جالب اینکه پری آذر هدایت تیم دانشگاه تهران را هم به عهده داشت!

قطعا حسین شمس، علی رغم این که  از تعطیلی لیگ انتقاد کرده بود ، برای هماهنگ کردن نفرات تیمش می تواند از تعطیلی لیگ بهترین استفاده را بکند و از این قضیه خوشحال باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.