کد خبر : 71448
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1395 - 22:52
-

به خاطر گرمای سالن به ارژن تذکر داده‌ایم/ سالن ناجا ربطی به هیات فوتبال و اداره کل ندارد

به خاطر گرمای سالن به ارژن تذکر داده‌ایم/ سالن ناجا ربطی به هیات فوتبال و اداره کل ندارد

رئیس هیات فوتبال استان فارس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: متاسفانه در جریان بازی تیم‌های ارژن و تاسیسات دریایی تهران گرمای داخل سالن به شدت آزاردهنده شده بود که تماشاگران پرشور شیرازی را اذیت می‌کرد و به همین دلیل نیز به مسئولان این تیم تذکراتی دادیم. وی با اشاره به آسیب‌های

رئیس هیات فوتبال استان فارس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: متاسفانه در جریان بازی تیم‌های ارژن و تاسیسات دریایی تهران گرمای داخل سالن به شدت آزاردهنده شده بود که تماشاگران پرشور شیرازی را اذیت می‌کرد و به همین دلیل نیز به مسئولان این تیم تذکراتی دادیم.

وی با اشاره به آسیب‌های احتمالی نامناسب بودن شرایط برای استقرار تماشاگران متذکر شد: جدای از احترامی که باید برای استقبال تماشاگران خونگرم شیرازی قائل بود و از آنها بهترین میزبانی را به عمل آورد، نامناسب بودن شرایط برای تماشاگران ممکن است در شرایطی که شاید نتیجه به دلخواه نباشد مسببی برای اتفاقات بعدی باشد که باید همه چیز را در میزبانی‌ها مدنظر قرار داد.

فرزاد هنرپیشه با بیان اینکه این سالن متعلق به ناجا بوده و ارتباطی با هیات فوتبال ندارد، ادامه داد: ارژنی‌ها این سالن را از نیروی انتظامی اجاره کرده‌اند و سالن متعلق به هیات فوتبال استان و یا اداره ورزش و جوانان فارس نیست لذا ارژن بایست با نیروی انتظامی صحبت کند تا این سالن را به لحاظ امکانات تجهیز کند.

رئیس هیات فوتبال فارس یادآور شد: در چند کیلومتری شهر شیراز سالن بسیار زیبا و پرامکانات دانشگاه آزاد از سه ماه گذشته افتتاح شده اما به دلیل دوری از شهر و مشکل تردد تماشاگران سالن ناجا برای بازی‌های ارژن انتخاب شده که امیدواریم از بازی‌های آینده میزبان خوبی برای تماشاگران عزیز شیرازی باشد.

هنرپیشه در خاتمه اولین پیروزی ارژنی‌ها را در لیگ‌برتر به این تیم و هوادارانش تبریک گفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱:۰۰

برو بابا ، مثل بختک افتادی به جون فوتسال فارس ، ولکن معامله هم نیستی ، همه میدونن باعث انحلال تیمهای بنیاد مسکن ، دایتی. صدرا ، سک سک فقط شمایی. حالا هم نوبت ارژن هست .

هوادار ارژن یکشنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

برادر محترم شما برای خودتون حرف بزن یه مرد اگه تو فوتبال و فوتسال شیراز اومده باشه همین فرزاد هنر پیشه هست حمایتشان رو پارسال از فوتبال و فوتسال شیراز دیدیم خدا خیرش بده مرد عمل هست فقط اگه یه سالن اختصاصی به ارژن میدادند این مشکل ارژن و کلی هزینه اجاره سالن از دستشان برداشته میشد احتمال مدعی قهرمانی هم وجود داشت و بازیکنها حرفه ای در ارژن زیاد به چشم میخورد

نام ... یکشنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

گل گفتی