کد خبر : 71394
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1395 - 12:51
-

دبیری:دربی فوتسال آذربایجان نشان داد دوستی‌ها بیشتر از ۳ امتیاز ارزش دارد

دبیری:دربی فوتسال آذربایجان نشان داد دوستی‌ها بیشتر از ۳ امتیاز ارزش دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری اظهار داشت: در بازی فوتسال بین دو تیم همشهری دبیری تبریز و مس سونگون نشان داده شده که دوستی‌ها ارزش بیشتری داشته و بازی این دو تیم در یک فضای دوستانه و صمیمی و بدون تنش برگزار شد. وی گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز در این بازی موفق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری اظهار داشت: در بازی فوتسال بین دو تیم همشهری دبیری تبریز و مس سونگون نشان داده شده که دوستی‌ها ارزش بیشتری داشته و بازی این دو تیم در یک فضای دوستانه و صمیمی و بدون تنش برگزار شد.

وی گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز در این بازی موفق شد به سه امتیاز بازی دست یابد و خود را از مدعیان این فصل رقابت‌های لیگ برتر نشان دهد.

دبیری تصریح کرد: این باخت به هیچ عنوان از ارزش‌های تیم مس نمی‌کاهد و قطع به یقین این تیم نیز از مدعیان این فصل لیگ برتر فوتسال کشور بشمار می‌رود.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز تاکید کرد: در چهار هفته ابتدایی به مصاف چهار مدعی این رقابت‌ها می‌رویم و هدفگذاری ما برای شروع لیگ برتر کسب ۹ الی ۱۰ امتیاز در این چهار بازی بوده و امیدواریم بتوانیم در هفته دوم برابر تیم تاسیسات دریایی نیز نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

در هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد تیم مس سونگون عبور کند. شاگردان جواد اصغری مقدم در هفته دوم در تهران به مصاف تاسیسات‌ دریایی مدافع عنوان قهرمانی رفته و در هفته سوم در تبریز از تیم حفاری خوزستان پذیرایی خواهند کرد.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.