کد خبر : 71502
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1395 - 12:41
-

طاهری:تماشاگران شهروند صبور باشند/یقین دارم تیم در هفته آینده هماهنگ تر می شود/تمرکزمان معطوف به بازی با گیتی پسند است

طاهری:تماشاگران شهروند صبور باشند/یقین دارم تیم در هفته آینده هماهنگ تر می شود/تمرکزمان معطوف به بازی با گیتی پسند است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری با اشاره به اینکه هنوز اول فصل است و تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده است، اظهار کرد: تماشاگران کمی صبور باشند و تیم را در ادامه لیگ همراهی کنند. وی با بیان اینکه کل بازیکنان و عوامل اجرایی یک تیم از باخت ناراحت می‌شوند، تصریح کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری با اشاره به اینکه هنوز اول فصل است و تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده است، اظهار کرد: تماشاگران کمی صبور باشند و تیم را در ادامه لیگ همراهی کنند.

وی با بیان اینکه کل بازیکنان و عوامل اجرایی یک تیم از باخت ناراحت می‌شوند، تصریح کرد: تماشاگران می‌دانند تازه اول فصل است و تیم‌ها در دوران بدنسازی و آماده‌سازی بودند که برای هماهنگی و انسجام تیمی چند هفته نیاز به فرصت دارند.

بهترین بازیکن سال ۲۰۱۰ آسیا افزود: باخت مقابل شرکت ملی حفاری اهواز آن هم در حضور تماشاگران خوب و خونگرم شهرمان سخت بود که در هفته نخست این باخت را تجربه کردیم و شرمنده تماشاگران شدیم.

طاهری با اشاره به اینکه یقین دارم، تیم در هفته‌های آینده به هماهنگی نسبی خواهد رسید، گفت: نخستین سال حضور در ساری را تجربه می‌کنم و امیدوارم با حضور کادر فنی خوب و باتجربه با جذب بازیکنان توانمند شهروند به بالای جدول برسد.

وی در پایان از عدم آمادگی خود و دیگر بازیکنان تیم شهروند در بازی اول مقابل شرکت ملی حفاری، گفت: بازی مقابل شرکت ملی حفاری اهواز تمام شد در حال حاضر تمام تمرکزمان بازی این هفته مقابل گیتی پسند در اصفهان است تا در این دیدار و دیگر بازی‌ها تیم به نتایج درخور تماشاگران و مسؤولان دست یابد.

 

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار شهروند یکشنبه , ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

بسیار عالی فقط فصل قبلم اولین بازی زمین سر بود باختیم و آخر فصلم تا مرز سقوط پیش رفتیم الانم اولین بازیو باختیم و علت اونم بدنسازی بود که البته برای تیم حریف نبود ما توقعمون از شما و کیایی یه چیز دیگست وقتی تیم عقب میوفته جدا از بحث فنی دوس داریم تجربتون بداد تیممون برسه و بازیکنانو از لحاظ روانی به ایده ال برسونین