کد خبر : 71767
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 12:08
-

شیرازی:میثاق چند صد میلیون بدهی دارد/ طرح و توسعه قزوین حتی تیم دسته اولی هم نیست!

شیرازی:میثاق چند صد میلیون بدهی دارد/ طرح و توسعه قزوین حتی تیم دسته اولی هم نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران درباره انتقال امتیاز تیم فوتسال میثاق تهران به طرح و توسعه قزوین گفت: بر اساس ماده ۴۰ آیین نامه نقل و انتقالات هر تیمی که بخواهد به استان دیگری واگذار شود، باید شرایط ۵ گانه‌ای را رعایت کند. اولین شرط، تسویه بدهی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران درباره انتقال امتیاز تیم فوتسال میثاق تهران به طرح و توسعه قزوین گفت: بر اساس ماده ۴۰ آیین نامه نقل و انتقالات هر تیمی که بخواهد به استان دیگری واگذار شود، باید شرایط ۵ گانه‌ای را رعایت کند. اولین شرط، تسویه بدهی با فدراسیون و هیات فوتبال است. تیم میثاق حدود ۴۴۰ میلیون تومان بدهی دارد و ما بارها به آنها نامه زدیم که باید بدهی خود را تسویه کنند. تیم میثاق به فدراسیون فوتبال هم بدهی دارد و ورودی مسابقات خود در سالهای گذشته را پرداخت نکرده است.

شیرازی افزود: شرط دوم، موافقت هیات فوتبال استان است که ما با این انتقال امتیاز، مخالف هستیم. هر تیم لیگ برتری در استان، سرمایه و ثروت آن استان محسوب می‌شود. شما نگاه کنید که قرار است امتیاز تیم لیگ برتری میثاق به یک تیم دسته دومی داده شود. طرح و توسعه قزوین حتی تیم دسته اولی هم نیست.

رئیس هیات فوتبال تهران تاکید کرد: انتقال امتیاز یک تیم به استان دیگر نیازمند موافقت کمیسیون ماده پنج هم هست در حالی که تا الان هیچ مکاتبه‌ای نشده است. پس چطور مسئولان میثاق تیم را منتقل کرده اند. آنها حتی مجوز خروج از استان را هم نگرفته‌اند.

شیرازی درباره اینکه طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال قرار است طرح و توسعه قزوین این هفته در لیگ برتر به میدان برود، گفت: هیچ موافقتی با انتقال امتیاز میثاق به طرح و توسعه نشده است. چطور می‌شود که کمیته فوتسال برنامه مسابقات این تیم را منتشر کرده است؟ این کار درست نیست و بازی طرح و توسعه قزوین برگزار نخواهد شد!

وی یادآور شد: من حتی به آقای تاج و اسدی رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال هم نامه زدم. آقای اسدی گفت مراتب را به سازمان لیگ فوتسال منعکس می‌کند. ان شاءالله که ترتیب اثر داده خواهد شد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.