کد خبر : 71728
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 9:45
-

مسابقاتی با شرایط اسفناک و فاجعه بار!

مسابقاتی با شرایط اسفناک و فاجعه بار!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم لیگ برتر فوتسال در شرایطی روز جمعه آغاز خواهد شد که هیچ برنامه‌ای برای این دوره از رقابت‌ها مشخص نیست و همه چیز روی هواست. حالا که قرار است هفته دوم برگزار شود شرایط بیش از پیش فاجعه‌بارتر و اسفناک‌تر شده است. شاید واقعاً نتوان اسم این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته دوم لیگ برتر فوتسال در شرایطی روز جمعه آغاز خواهد شد که هیچ برنامه‌ای برای این دوره از رقابت‌ها مشخص نیست و همه چیز روی هواست. حالا که قرار است هفته دوم برگزار شود شرایط بیش از پیش فاجعه‌بارتر و اسفناک‌تر شده است. شاید واقعاً نتوان اسم این لیگ را، برتر گذاشت چرا که اتفاقاتی که در کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال رخ می‌دهد کمتر جایی رقم می‌خورد.

جدای از اینکه در شروع فصل وضعیت دو تیم مشخص نبود حالا شرایط بحرانی‌تر شده یعنی سازمان لیگ و کمیته فوتسال در اقدامی عجیب در حالیکه انگار خبری از قانون ندارند بدون هماهنگی با هیأت فوتبال استان تهران و دریافت مجوز از کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، با انتقال دو تیم منصوری و میثاق به دانشگاه آزاد و طرح و توسعه الوند قزوین موافقت می‌کنند در حالیکه طبق قانون این دو تیم باید ابتدا از هیأت فوتبال و سپس از کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مجوز دریافت کنند.

حال شرایط منصوری نسبت به دانشگاه میثاق متفاوت تر است چرا که این تیم امتیازش را معاوضه کرده است و در صورتی که بدهی خود را نسبت به هیأت فوتبال پرداخت کند و همچنین برای این معاوضه، مکاتبات را انجام بدهد می‌تواند در لیگ برتر شرکت کند اما شرایط نماینده قزوین فرق دارد و این تیم اصلاً نمی‌تواند در لیگ برتر حاضر شود چرا که طبق قانونی که در هیأت فوتبال استان تهران وجود دارد، انتقال تیم‌های تهرانی به شهرستان، امکان‌پذیر نیست.

نکته جالب اینجاست که دپارتمان داوری اسامی داوران هفته دوم لیگ برتر را اعلام کرده و در این بین برای بازی تیم‌های مس سونگون با طرح و توسعه الوند و همچنین دانشگاه آزاد با فرش‌آرا داورانی را برگزیده است درحالیکه نماینده قزوین به هیچ عنوان نمی‌تواند در لیگ برتر حاضر شود و دانشگاه آزاد هم مشروط بر اینکه منصوری مکاتبات خود را انجام بدهد و بدهی‌اش را پرداخت کند، اجازه حضور در لیگ برتر را دارد. به قول معروف که می‌گویند «گل بود و به سبزه نیز آراسته شد!»

مشکلات لیگ فوتسال یکی دو تا نیست. تیم متمول مس سونگون که سال گذشته ولخرجی‌های زیادی هم داشته آنقدر با مشکلات مالی روبرو شده که علی افضل سرمربی این تیم اردوی تیمش را ترک کرده و به اصفهان بازگشته است. وضعیت مس سونگون همچنان نامشخص است هرچند که بعید است بازی این تیم مقابل طرح و توسعه الوند قزوین برگزار شود.

باید در این لیگ انتظار همه چیز را داشته باشیم و دیگر اصلاً جای تعجب ندارد که ۲ بازی برگزار نشود همانطور که در هفته اول لیگ ۲ دیدار برگزار نشد و حالا بار دیگر هم شاهد عدم برگزاری بازی‌هایی خواهیم بود. به نظر می‌رسد بهترین راه چاره برای این لیگ بی‌کیفیت تعطیلی آن باشد چرا که در این صورت خیال خیلی‌ها از تیمداری و دغدغه‌های آن راحت می‌شود!
منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۵۰

علی افضل زرنگی کرده میدونه که بازی الوند برگزار نمیشه واسه همین این کار رو کرده ورفته اصفهان وگرنه این کار رو نمی کرد خودش بلده چیکار کنه اخلاق مدیران مس رو میدونه کی چی کار انجام بده .