کد خبر : 71732
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 9:49
-

هفته دوم لیگ برتر فوتسال تحت تاثیر محرومیت داوران و بیماری شمسایی

هفته دوم لیگ برتر فوتسال تحت تاثیر محرومیت داوران و بیماری شمسایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز جمعه و از ساعت ۱۸ در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که بازی‌های این هفته تحت تاثیر چند اتفاق قرار گرفته است. وحید شمسایی سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات دریایی بعد از بازی هفته گذشته در شیراز به خاطر مشکلاتی که برایش پیش آمد،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز جمعه و از ساعت ۱۸ در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که بازی‌های این هفته تحت تاثیر چند اتفاق قرار گرفته است. وحید شمسایی سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات دریایی بعد از بازی هفته گذشته در شیراز به خاطر مشکلاتی که برایش پیش آمد، چند روز در بیمارستان بستری شد. این اتفاق در حالی رخ داده که تاسیسات دریایی این هفته در دیداری حساس باید به مصاف تیم دبیری تبریز برود که نتیجه آن برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. شمسایی تاکید کرده که شرایط تمرین ندارد و باید دید در جدال با تیمی که اولین عنوان قهرمانی خود را در لیگ برتر در قالب سرمربی به دست آورد، چه راهکاری دارد.

تیم گیتی پسند هم این هفته مقابل شهروند ساری قرار می‌گیرد. گیتی پسند با جذب بازیکنان توانمند خود را در حد مدعی قهرمانی نشان داده و البته تیم شهروند به خاطر نتیجه هفته اول حاشیه‌هایی را تجربه کرده است. حتی خبرهایی از درگیری لفظی سرمربی و بازیکن تیم شهروند رسانه‌ای شده که نتیجه بازی این هفته می‌تواند در کاهش یا افزایش این حواشی نقش داشته باشد.

یکی از نکات مبهم بازی‌های این هفته، حضور یا عدم حضور تیم طرح و توسعه قزوین در لیگ برابر مس سونگون است. طرح و توسعه قزوین با خرید امتیاز تیم میثاق تهران از لیگ دسته دوم به لیگ برتر آمده است؛ در حالی که رئیس هیات فوتبال استان تهران تاکید کرده این انتقال امتیاز قانونی نیست و طرح و توسعه حق بازی در لیگ برتر را ندارد. مشخص نیست با وجود قوانین صریح منع انتقال امتیاز تیم‌های فوتبال و فوتسال به شهرهای دیگر، چطور تیم طرح و توسعه توانسته در برنامه مسابقات لیگ قرار بگیرد. مقابل تیم طرح و توسعه قرار است تیمی بازی کند که این روزها حال خوبی ندارد. علی افضل سرمربی تیم مس به خاطر مشکلات این تیم حتی از تمرینات مس قهر کرده بود و معلوم نیست نماینده سونگون چه وضعیتی خواهد داشت.

همه این اتفاقات البته تحت تاثیر مشکل بزرگتری قرار دارد. دبیر کل فدراسیون فوتبال چند داور اصلی و مطرح فوتسال را به خاطر عمل نکردن به دستورالعمل پوشیدن لباس‌های منقش به اسپانسر داوری را محروم کرده است و حتی عرض پیما داور بین المللی ایران هم از این مجازات در امان نمانده است.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.