کد خبر : 72295
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 17:14
-

انتخاب انتصابی در استقلال با فرمان رئیس هیات مدیره!/ آبی‌ها مثل فوتسال به فرش نروند؟

انتخاب انتصابی در استقلال با فرمان رئیس هیات مدیره!/ آبی‌ها مثل فوتسال به فرش نروند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا افتخاری دقایقی پیش به عنوان سرپرست باشگاه استقلال مشغول به فعالیت شد که البته این انتخاب از سوی وزارت ورزش و جوانان درست مثل انتخاب ناگهانی رضا حسنی‌خو باعث تعجب شده است. در حالی که مسئولان وزارت ورزش به این نتیجه رسیدند که از حضور شخصی مثل بهرام افشارزاده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا افتخاری دقایقی پیش به عنوان سرپرست باشگاه استقلال مشغول به فعالیت شد که البته این انتخاب از سوی وزارت ورزش و جوانان درست مثل انتخاب ناگهانی رضا حسنی‌خو باعث تعجب شده است.

در حالی که مسئولان وزارت ورزش به این نتیجه رسیدند که از حضور شخصی مثل بهرام افشارزاده به دلیل قانون عدم استفاده از بازنشستگان جلوگیری کنند حالا با انتخاب رضا افتخاری علامت‌ سوال‌های زیاد دیگری را در ذهن هواداران نگران استقلال ایجاد کرده اند.

جالب اینجا است که افتخاری طی سال‌های اخیر بیشترین چالش را در فوتسال داشته و عملکرد ناموفق وی در این رشته پرطرفدار باعث انتقادات اهالی این رشته شده است.سیدرضا افتخاری در حالی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده که شهاب جهانیان به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال نقش مهمی در این تصمیم داشت. جهانیان که از فصل گذشته دوست داشت در بیشتر تصمیمات مهم استقلال ورود کند و تنها عضوی است که در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های این تیم حاضر می‌شود امروز در اظهار نظری عجیب اعلام کرده افتخاری بهترین گزینه‌ای بود که برای استقلال انتخاب کردیم.

این انتخاب در حالی صورت گرفته که هیچ جلسه‌ای بین اعضای هیات مدیره استقلال برای انتخاب سرپرست باشگاه شکل نگرفته و جالب است از فردی که رویه فوتسال را از عرش به فرش رسانده است به عنوان بهترین گزینه یاد می‌شود!

فوتسال ایران طی سال‌های گذشته با مدیریت افتخاری رویای رسیدن به قهرمانی آسیا را پیدا کرده و با وجود آنکه فوتسال زمانی حتی جزو بهترین تیم های دنیا محسوب می شد اما حالا رسیدن به سکوی آسیا برایش رویا شده است. از طرف دیگر نمایندگان فوتسال ایران در آسیا یکی یکی حذف شده و نتایج ضعیفی کسب می‌کنند و از طرف دیگر همین فوتبال برای زمان برگزاری لیگ خود دچار چالش‌های زیادی شد تا جایی که مدیران این رشته حتی برای برنامه‌ریزی لیگ فوتسال چنیدن و چند بار دچار مشکل شده و برنامه بازی‌ها را تغییر دادند.

به نظر می‌رسد انتخاب فردی مثل افتخاری که بیشتر فردی حرف‌شنو محسوب می‌شود بیشتر شبیه یک نمایش توسط وزارت ورزش باشد تا بار سنگین هواداران استقلال را که بابت عدم انتخاب مدیرعامل ناراحت بودند بکاهد. ۲ تصمیم عجیب و غریب در عرض کمتر از ۵ روز توسط وزارت ورزش و رئیس هیات مدیره استقلال که نقشی پر رنگ در این انتخابات دارد عیار اعضای هیات مدیره استقلال را نشان داد و به نظر می‌رسد باز هم هواداران استقلال در این فصل شاهد ضعف مدیریت در راس هرم این باشگاه باشند.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.