کد خبر : 72277
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 15:09
-

تقوی:شمس حرمت موی سفیدش را نگه نمی دارد/او هنوز احترام گذاشتن را بلد نیست/خیانت های شمس به مردم قرچک فراموش نشده است/امیدوارم تا آخر لیگ در دانشگاه آزاد بماند

تقوی:شمس حرمت موی سفیدش را نگه نمی دارد/او هنوز احترام گذاشتن را بلد نیست/خیانت های شمس به مردم قرچک فراموش نشده است/امیدوارم تا آخر لیگ در دانشگاه آزاد بماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی درباره صحبت‌های حسین شمس مبنی بر اینکه تقوی برای گرفتن امتیاز با داد و بیداد به تیم فرش آرا رفته است، گفت: اول از همه باید بگویم حسین شمس یکی از موسفیدان فوتسال بوده ولی در ۵، ۶ سال گذشته حرمت موی سفید خودش را حفظ نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی درباره صحبت‌های حسین شمس مبنی بر اینکه تقوی برای گرفتن امتیاز با داد و بیداد به تیم فرش آرا رفته است، گفت: اول از همه باید بگویم حسین شمس یکی از موسفیدان فوتسال بوده ولی در ۵، ۶ سال گذشته حرمت موی سفید خودش را حفظ نکرده است. او در این چند سال اتفاقات زشت و ناخوشایندی مثل چرخاندن کت در سالن، حرکات موزون در کشورهای بیگانه و مسائلی از این دست را رقم زده است.

وی تاکید کرد: آمدن من به فرش آرا کاملا بر اساس معیارهای فنی بوده نه چیز دیگری. در بازی تیم فرش آرا با دانشگاه آزاد من حتی یک اعتراض هم به داور نکردم و تعجب می‌کنم شمس چر این صحبتها را مطرح کرده است.

سرپرست تیم فرش آرا افزود: شمس مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا است ولی هنوز احترام گذاشتن را بلد نیست. قبل از شروع بازی کادر فنی تیم فرش آرا به رسم میهان نوازی به سمت شمس رفت ولی او آنقدر خودش را بزرگ می پندارد که حتی یک قدم هم جلو نیامد. این اقدام شمس از کوچکی او بود. امیدوارم اولین شکست او در لیگ برتر با تیم دانشگاه آزاد مقابل ما، درس عبرت خوبی برایش باشد!

وی درباره اینکه شمس گفته است تقوی همین رویه را در تیمهای شن سای ساوه و شهید منصوری داشته و در نهایت این تیم ها تعطیل شده‌اند، گفت: وقتی شمس درباره تیم شهید منصوری صحبت می‌کند، باید وضو بگیرد. خیانت‌های شمس به مردم قرچک هنوز فراموش نشده است. او چند سال است که به خاطر این خیانت‌ها حتی از کمربندی قرچک هم رد نمی‌شود!

تقوی با بیان اینکه ۱۰ سال در تیم منصوری بوده است، گفت: بعد از تبانی شمس در فوتسال و کوتاهی کمیته فوتسال در برخورد با این تبانی، تمام مسئولان تیم منصوری که حقشان ضایع شده بود کنار کشیدند و من دو سال با خون دل تیم را نگه داشتم. در تیم شن سا هم که همه چیز عیان است. همین آقا در تیم شن سا هم خیانت کرد.

سرپرست تیم فرش آرا یادآور شد: اطلاعاتی از شمس دارم که اگر دهانم بازشود و آنها را بگویم، نمی‌تواند سرش را در جامعه بلند کند. بخشی از این مسائل را حتی مسئولان کمیته انضباطی می‌دانند. می‌خواهم بگویم آقای شمس! شما کارنامه خود را در این چند سال ورق بزن و ببین آیا یک افتخار به دست آورده‌ای؟ باور کنید اکثر مربیان لیگ از دست شمس شاکی هستند و دلشان خون است ولی چیزی به او نمی‌گویند.

تقوی تاکید کرد: امیدوارم شمس عرضه داشته باشد و بتواند حداقل با تیم دانشگاه آزاد تا آخر لیگ برود. قول می‌دهم کار شمس در دانشگاه آزاد به پایان فصل نمی‌کشد. او هر سال یک تیم و گاهی سالی دو تیم عوض می‌کند ولی حتی مسئولان همان تیم‌ها دیگر او را سرمربی نمی‌کنند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰

جناب اقای تقوی شما از فوتسال چه می دانید که از بهترین مربی جهان در سال ۲۰۰۹ انتقاد می کنید.در همین مصاحبه شمس را تهدید کردید که از کمربندی قرچک هم نمی تواند رد بشود .این نشانگر ذات و شخصیت شماست.در حالی که مشهد مردان بزرگ و فرهیخته ای دارد جایی برای امثال تو نیست

علیرضا یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

واقعا باید تاسف خورد که یکی مثل اکبر تقوی سرپرست فرش آرا شده
چقدر راحت تهدید میکنه
واقعا متاسفم

نام ... یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

اقای تقوی
در اینکه شما در هر تیمی باشید نسبت به ان تعصب دارید شک ندارم ولی
برای روشن شدن مطلب بد نیست یک بار هم که شده شما که کاملا در جریان تبانی بزرگ فوتسال توسط گیتی هستید مطلب را برای مردم بازگو کنید و مثلا بگویید ان ۱۰۰میلیون را استآد بین چه کسانی تقسیم کردند؟
مثلا به اسم پاداش برد قم به کاپیتان فعلی گیتی که ان موقع در منصوری بود و چند نفر دیگر چقدر پرداخت شد؟
با تشکر

نام ... یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

با آمدن تقوی به فرش باز فصل بعد یک تیم بنام فرش انصراف خواهد داد

نام ... دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۴۱

مشهد باید به خود ببالد که یک سرپرست با تعصب و البته خوش تیپ کنار تیمشان هیت تقوی مرد روزهای سخت است و دیدید که رفتن ایشان از قرچک چگونه محبوب ترین تیم تاریخ فوتسال ایران منحل شد او مردی است با وجدات کاری بالا و انصافا با جسارت ، ما مردم قرچک حمایت کامل از ایشان داشته و امیدواریم بتواند تیم فوتسال منصوری را به لیگ برتر باز گرداند و به مردم مشهد میگویم منبعد ما طرفداران قرچکی تیم دوم خود یعنی فرش آرا را حمایت می کنیم و برای سرفرازی ان دعا میکنیم و بدانند یکی از سالم ترین وافراد فوتسال کشور در کنار شماست و خیالتان راحت از حق و حقوق شما دفاع خواهد کرد ، خوشا به حال شما طرفداران فرش ارا ، شما یک تیم دارید و به عشق ان به سالن میروید اما تیم شهر ما توسط افراد حسین شمس مصادره و به یغما رفت کریم منصوری به شهر ما خدمت کرد اما نباید تیم را به این افراد سودجو واگذار میکرد ، حسین شمس دیدار به قیامت

نام ... دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۳۱

آقایون تورو خدا کاری با اقای تقوی کاری نداشته باشین شاید امام رضا او را فراخوانده به مشهد که توبه کند و دست از کارههای در قرچک می کرد بردارد و توبه کند
خدا بزرگ هست شاید توبه کرده است