کد خبر : 72242
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 13:55
-

فوتسال، مظلوم است و خبرنگارش مظلوم تر!

فوتسال، مظلوم است و خبرنگارش مظلوم تر!

پایگاه خبری فوتسال ایران – علی احدی اصحاب رسانه هر ساله در هفدهم مرداد، روز خبرنگار را جشن می گیرند. جشنی که هر ساله همراه می شود با درخواست های این قشر برای تحقق آروزهای صنفی که مدت هاست انتظارش را می کشند. آرزوهایی که تحقق آن ها می تواند کمی از مصائب آن ها

پایگاه خبری فوتسال ایران – علی احدی
اصحاب رسانه هر ساله در هفدهم مرداد، روز خبرنگار را جشن می گیرند. جشنی که هر ساله همراه می شود با درخواست های این قشر برای تحقق آروزهای صنفی که مدت هاست انتظارش را می کشند. آرزوهایی که تحقق آن ها می تواند کمی از مصائب آن ها بکاهد. اما این مصائب برای خبرنگارانی که در فوتسال قلم می زنند، چند برابر است. روز خبرنگار که فرا می رسد، سیل پیام های تبریکی است که روانه تلفن های همراه خبرنگاران فوتسال می شود اما دیروز و فردای این روز، جنس پیام ها تفاوت زیادی دارد.
مظلومیت فوتسال بر هیچ کس پوشیده نیست و از این رشته با عنوان طفل سر راهی یاد می کنند. اما ببینید چه مظلومیتی دارد، خبرنگاری که می خواهد از مظلومیت این مظلوم دفاع کند!
خبرنگار فوتسال مظلوم است چون، همیشه محکوم به جانب داری می شود. نوشتن یادداشت انتقادی برای خبرنگار فوتسال مثل راه رفتن بر لبه تیغ است.
خبرنگار فوتسال مظلوم است چون، همیشه کمترین امکانات برایش فراهم است و بیشترین انتظار از او می رود.
خبرنگار فوتسال مظلوم است چون، نقشش در ناکامی ها دیده می شود؛ اگر فوتسال به موفقیتی برسد، کوچکترین نقشی نداشته اما در ناکامی ها، این خبرنگار است که با نوشتن گزارش های حاشیه ای، باعث این ناکامی شده.
خبرنگار فوتسال مظلوم است چون، از سوی نهاد مرتبطش به رسمیت شناخته نمی شود. نمونه اش عدم صدور کارت خبرنگاری برای پوشش مسابقات لیگ و تیم ملی.
خبرنگار فوتسال مظلوم است چون، خبرنگارش برخلاف خبرنگاران سایر رشته ها برای پوشش مسابقات اعزام نمی شود. شاید به این خاطر که خبرنگار فوتسال، خاری است در چشم کسانی که حرفه مقدسش را قبول ندارند و کنجکاوی اش را فضولی، اعزامش با تیم را تفریح و انتقادش را حاشیه سازی تلقی می کنند. نمونه اش واکنش نفر اول فوتسال کشوردرباره اعزام خبرنگاران همراه تیم ملی که در جلسه ای خصوصی گفته بود، آن ها چیزی جز حاشیه سازی برای تیم ملی چیز دیگری ندارند!
خبرنگار فوتسال مظلوم است چون، چیزی به اسم روابط عمومی در حوزه کاری اش مانند کمیته فوتسال یا باشگاه ها به کل تعریف نشده یا اشتباه تعریف است. روابط عومی باشگاه ها نیز به جای تعامل با او، آغازگر اختلاف باشگاه با رسانه ها هستند. البته در این میان نباید از سخت کوشی روابط عمومی باشگاه های شهروند ساری، دبیری تبریز، ارژن شیراز، مس سونگون و یاسین پیشرو گذشت.
خبرنگار فوتسال مظلوم است چون، رئیس کمیته فوتسال او را با بدترین عبارات در جلسات عمومی و خصوصی مورد خطاب قرار می دهد(اشاره به نشست خبری ارومیه و جلسات خصوصی آقای رئیس در دفترش)
خبرنگار فوتسال مظلوم است چون، وقتی برای پوشش بازی به ورزشگاه می رود، جایگاهی برایش تعبیه نشده و باید میان فریادهای تماشاگران، به مخابره کردن گزارش بازی بپردازد.
خبرنگار فوتسال مظلوم است چون، سالی یک روز تحویلش می گیرند؛ آن هم در روز خبرنگار!
photo_2016-08-07_13-55-14

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناصر صالح یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

عرض سلام وتشکر فراوان از خبرنگا ران صادق وراستین وزحمت کش کشورمان ،،خداوند نگهدارشان باشد،