کد خبر : 72303
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 17:59
دسته‌بندی نشده
-

معینی:کمیته فوتسال حوزه گسترده‌ای ندارد که بخواهد خیلی وقت افتخاری را بگیرد!

معینی:کمیته فوتسال حوزه گسترده‌ای ندارد که بخواهد خیلی وقت افتخاری را بگیرد!
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در اظهار نظری عجیب در خصوص فعالیت همزمان افتخاری دراستقلال و کمیته فوتسال گفت:فکر نمی‌کنم مشکلی ایجاد شود. برای اینکه کمیته فوتسال حوزه گسترده‌ای ندارد که بخواهد خیلی وقت افتخاری را بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسعود معینی عضو هیات مدیره استقلال در مورد سرپرست جدید استقلال نیز اظهار داشت: من قبلاً در فدراسیون فوتبال افتخار همکاری با افتخاری را داشته‌ام و می‌دانم که ایشان فردی بسیار کاربلد و دانا هستند. او در کمیته فوتسال هم نقش بسیار موثری دارد. با شناختی که از آقای افتخاری دارم این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم خیلی سریع جلسه هیات مدیره تشکیل شود تا این انتخاب نهایی شود.

بهرام افشارزاده سرپرست پیشین استقلال به دلیل دو شغله بودن و نداشتن وقت کافی برای رسیدگی به امور این باشگاه مورد انتقاد اکثر کارشناسان و پیشکسوتان قرار گرفت. این در حالی است که افتخاری سرپرست جدید باشگاه استقلال نیز در شرایطی برای این سمت انتخاب شده است که در حال حاضر ریاست کمیته فوتسال را برعهده دارد و دوشغله محسوب می‌شود. آیا او هم مانند افشارزاده نمی‌تواند وقت زیادی برای استقلال بگذارد؟ مسعود معینی در واکنش به این سوال گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی ایجاد شود. برای اینکه کمیته فوتسال حوزه گسترده‌ای ندارد که بخواهد خیلی وقت افتخاری را بگیرد. تصورم این است که خود آقای وزیر هم به این مسائل فکر کرده است که ایشان را برای سرپرستی استقلال انتخاب کرده. باتوجه به وسیع نبودن حوزه فوتسال توقع داریم افتخاری وقت بیشتری برای استقلال بگذار تا فوتسال و به نوعی حضور در باشگاه استقلال اولویت اصلی او باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

راست میگه خوب
حوزه فوتبال ایران خیلی گسترده است
فساد
تبانی
فحاشی
حیف و میل بیت المال
باختهای پی در پی
انواع و اقسام حاشیه ها
…..